Beauty en fashion
Loulou39
13-02-2026 om 19:23
Donkerblauwe wijde spijkerbroek met omgeslagen pijpen (H&M), groen gebreid wat strakker truitje (Bershka).
Daarbij donkergroene leren enkellaarsjes met hoge hak van Fred de la Bretoniere: niet die wat lompere die je vroeger overal zag in Amsterdam Zuid, maar elegantere stoere (vorige week teruggevonden onderin m’n kast 😇).
krulliebollie
14-02-2026 om 10:12
ik hd gisteren een LTDC broek aan met flares onderkant een roze blousje van SA ( de poppy) en ik had roze Adidas Campus 00 aan.
Vandaag een LTDC met schuine sluiting, het wijdere model, een witte blousje met rode hartjes en ik doe denk ik rode sneakers aan van Adidas. Gazelle bold. We gaan lekker samen uiteten. Niet chique maar gezellig dus houden we de kleding ook lekker casual.
Loulou39
14-02-2026 om 22:35
Wijde donkerblauwe pantalon met licht krijtstreepje, dungebreide donkerblauwe v-hals trui en m’n bruine Adidas Handball Spezial sneakers.
MissBobby
15-02-2026 om 12:38
ik loop al drie dagen in thermolegging en shirt (wel elke dag een schone hoor). Met daarover ‘bulle’. Dan kunnen jullie meteen proberen uit te vogelen waar ik woon!
krulliebollie
15-02-2026 om 13:02
MissBobby schreef op 15-02-2026 om 12:38:
ik loop al drie dagen in thermolegging en shirt (wel elke dag een schone hoor). Met daarover ‘bulle’. Dan kunnen jullie meteen proberen uit te vogelen waar ik woon!
Ik heb flink zitten googelen maar behalve zwaitserland en nog wat andere plekken komt er in NL alleen Roosendaal uit. Ik dacht dat jij meer in Limburg woonde dus ik twijfel.. 😬
Loulou39
15-02-2026 om 15:03
Donkerblauwe loszittende flared jeans zonder zoom, en een bretonse streep (donkerblauw/wit) longsleeve. Witte fluffy sokken, want ik ga nergens heen 😅.
Veel plezier MissBobby!!
MissBobby
15-02-2026 om 18:58
krulliebollie schreef op 15-02-2026 om 13:02:
[..]
Ik heb flink zitten googelen maar behalve zwaitserland en nog wat andere plekken komt er in NL alleen Roosendaal uit. Ik dacht dat jij meer in Limburg woonde dus ik twijfel.. 😬
Het is t Krabbegat….
krulliebollie
16-02-2026 om 11:49
donkerblauwe broek en blouse van SA. Blouse in broek en zo lijkt het net een jumpsuit zonder het gedoe op de wc. Ik had er gouden enkel laarsjes bij aan toen ik even weg moest. Nu weer thuis op de bank en ik twijfel erover om mijn SA om te zetten in een WT 😉 met lekkere warme trui.
MissBobby
16-02-2026 om 13:57
Ik heb een zwart joggingpak aan met dikke sokken. Ik ga nu Wendy Trendy googlen
krulliebollie
16-02-2026 om 14:08
hahaha de foto’s zijn echt heel fout maaaaaar als je hem lekker royaal draagt dan krijg je een wat lager kruis ( wat ik heel leuk vind) en dan is het een beetje een stoere jogger.
MissBobby
16-02-2026 om 17:45
ze hebben een bijzondere collectie inderdaad…. Maar die Broeken zien er wel comfortabel uit
krulliebollie
16-02-2026 om 19:31
Ja, ik ben alleen van de joggers met opgestikte zakken. De rest vind ik echt spuuglelijk 😂😂 Ik draag een L met maat 38/40 en dan zit hij lekker ruim en staat het stoer.. als een worker.
krulliebollie
18-02-2026 om 10:54
Vandaag een rechte spijkerbroek van Zhrill aan, daarop een crème kleurige blouse met zwarte strepen van H&M en een knalrood lang vest van de Hema. Ik moet straks even de deur uit en doe dan sneakers aan. Ik denk rode want leuk met mijn vest.
Ik merk wel dat, nu ik vooral heel veel thuis zit, ik steeds dezelfde comfy dingen uit de kast pak terwijl ik mij ook wellicht wat lekkerder zou voelen als ik echt voor iets leuks ga.