Eten
MijnNaamIsHaas73
26-02-2026 om 07:53
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Afrodite!!
Hopelijk loopt het vanaf nu allemaal soepel en knapt oudste snel op. Geniet van alles wat je weer kan en mag eten en laat goed voor je zorgen want het is niet niks zo'n keizersnede.
Gisteren werd het witlof met ham en kaas op een bedje van puree uit de over (volgens mij geinfluenced door iemand hier). De geplande enchiladas komen een andere keer op het menu, we hadden de laatste tijd al te vaak wrap achtige dingen gegeten.
Vanavond ben ik wat later ivm een afscheidsborrel. We eten soep met tosti's (en er liggen nog worstenbroodjes, die kunnen er ook wel bij)
ToetieToover
26-02-2026 om 08:36
afrodite05 schreef op 26-02-2026 om 07:08:
Als babyzoon en ik vandaag ontslagen worden, eten we vanavond k&k afbakpizza (met kaas!!) en een excuussalade (ook k&k) op bed. Dubbelvla toe.
Ik hoop dat ze straks voor ontbijt komen, dan ga ik yoghurt bestellen, een boterham met kaas, een met chocoladepasta en het wordt toch ook hoog tijd voor een beschuitje met muisjes.
Goedemorgen Afro, hopelijk smaakt je ontbijtje lekker en mag je snel naar huis. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Jammer dat het niet ging zoals gehoopt. Laat lekker voor je zorgen hè na zo’n keizersnede en al die hormoonhuishoudingsdingen.
Teigera
26-02-2026 om 08:57
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Afrodite! Tjee wat een gedoe allemaal, maar wel echt fijn dat het nu achter de rug is. En je weer normaal kunt eten.
Ik ga vanavond uit eten met collega's. Lief en de kinderen eten chili con carne.