Eten
GeorgieBrown
28-02-2026 om 12:24
Gefeliciteerd Afro, met je nieuwe offspring!
Wat akelig, Dewi, heel veel beterschap
Afgelopen dagen was ik voor werk op reis, naar Zwitserland en Italië. Ik was wel snipverkouden en daardoor iets minder bezig met het kiezen van een restaurants, ik proefde dingen niet zo heel goed. Dag 1 was de lunch in het oudste vegetarische restaurant van de wereld (zei men). Ik had vegan tartaar. Was wel lekker. 's Avonds wilden we naar een Zwitsers restaurant, maar dat was helaas vol. We belandden uiteindelijk bij een pizzatent. Pizza met ricotta en spinazie. Was goede houtoven pizza. Volgende dag overdag was een beetje hap snap, met broodjes bij de bakker. Eind van de middag gingen we met de trein naar Italie (mooie trein rit!) en daar aten we 's avonds. Ik had een pasta gerecht wat ik een keer gezien had in Stanley Tucci's Taste, Pizzocheri. Boekweitpasta met kool, aardappel en (Valtellina)kaas. Was heftig, maar heerlijk. Gisteren als lunch had ik spaghetti alla vongole.
Vandaag wordt het in elk geval iets met veel groente, want daar ontbrak het toch een beetje aan. Ik heb nog bloemkool en bleekselderij. Dus daar iets mee.
MijnNaamIsHaas73
28-02-2026 om 12:50
Klinkt goed GB, zo'n treinreis lijkt me ook een mooie ervaring!
Vanavond maakt man op mijn verzoek tomatenrisotto met chorizo. Morgen vieren we hier thuis een verjaardag en maak ik linzensoep voor de gasten.
Maandag op gaan we op verzoek van de jarige bij een all you can eat restaurant eten