Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Friezinnetje schreef op 28-08-2025 om 16:49:

nou ik koop gewoon nieuwe kleding en als ik het niet meer leuk vindt of mooi vindt gaat het weg. Meestal naar 2e handskledingwinkel of op Vinted. Jammer dat sommigen ook daar weer een probleem mee hebben. Je kunt het nooit goed doen, schijnbaar. Niet meer kleding kopen, dan gaan de winkels dicht, en wordt er weer gezeurd dat de winkels verdwijnen in de stad of dorp. Ook weer niet goed.

Dit! Ik heb veel kleding. Veel te veel naar de maatstaf van anderen waarschijnlijk maar ik vind het heerlijk. Ik kan echt genieten van het bij elkaar zoeken van een leuke outfit. Ik word daar blij van. Ik koop ook op Vinted en bij een leuke 2-handswinkel hier in de stad. Maar ja, ik koop ook veel nieuw. En dat ga ik niet veranderen als dat niet nodig is. 
Als ik dingen niet meer draag maar ze zijn wel nog mooi breng ik ze meestal naar de kledingbank, dat vind ik een mooi doel. Soms wil een vriendin iets hebben.

Een vriendin van mij gebruikt een NAVIGATIE APP.   Die was tot voor kort gratis.   Nu gaat dat € 0,99 per jaar kosten.
Maar die € 0,99 zijn volgens haar info alleen te betalen met een credit card!
Maar die heeft ze niet en ook niet nodig.

Wat is dat voor iets onzinnigs?

Broadway schreef op 29-08-2025 om 08:58:

ik vind het raar dat de digitale wereld zo verschrikkelijk ingenieus is en het toch nog steeds zo is dat je nadat je online wat besteld hebt je PRECIES HETZELFDE als reclame krijgt.

lieverds.. die topper heb ik vanochtend besteld. de kans dat ik dezelfde nog eens wil is vrij klein. stel me dan leuke dekbedhoezen voor in het kader van "nieuwe topper, vers bed" of in het geval van een broek; stel me een leuke bloes voor.

Nou inderdaad heel raar. Ik had een leeg kruidenrek besteld.  Allemaal dezelfde potjes. Gebruik het al 4 weken maar zie nog steeds advertenties voor soortgelijke potjes. Oké het eerste van 25 potjes is al stuk maar een nieuwe hoef ik nog niet. 

Dat een hoop van die mensen die ook maar een beetje bekend raakt via tv /social media( pulp programma '/volkszangers etc)  zichzelf van die lelijke witte nep tanden laat aanmeten. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-08-2025 om 19:56

Dolfje schreef op 29-08-2025 om 19:54:

Dat een hoop van die mensen die ook maar een beetje bekend raakt via tv /social media( pulp programma '/volkszangers etc) zichzelf van die lelijke witte nep tanden laat aanmeten.

ja, vreselijk. Is ook met die ene reclame van Triv- ago. Zo vreselijk nep en lelijk

Ja net als die jongens van Roelvink en Roy Donders etc  het ziet er echt niet uit.

Friezinnetje schreef op 29-08-2025 om 19:56:

[..]

ja, vreselijk. Is ook met die ene reclame van Triv- ago. Zo vreselijk nep en lelijk

Die met die man op dat paard? Of is dat weer iets anders?

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-08-2025 om 21:10

Tango schreef op 29-08-2025 om 21:09:

[..]

nee, van die hotels. Zijn verschillende, in het engels

Haha, kun je nagaan hoe slecht die reclames blijven hangen. Tenminste wel de beelden, maar niet waar ze nou eigenlijk van zijn. 
Die van Trivago is zeker met die man met die witte tanden? 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-08-2025 om 21:43

Tango schreef op 29-08-2025 om 21:23:

Haha, kun je nagaan hoe slecht die reclames blijven hangen. Tenminste wel de beelden, maar niet waar ze nou eigenlijk van zijn.
Die van Trivago is zeker met die man met die witte tanden?

ja pcies. Zo'n kunstgebit lach, eigenlijk de tanden te groot voor zijn mond

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-08-2025 om 22:18

images?q=tbn:ANd9GcQUiMg936f8grN_-plRk3yt7l1BrSOjWXh5cw&s

Zo lelijk!

Tango schreef op 29-08-2025 om 21:09:

[..]

Dat is Eurojackpot

BlairW schreef op 29-08-2025 om 07:45:

Ow wacht, deonbekende zit hier gewoon om alles en iedereen af te zeiken. Waarom doe ik nog moeite om er op te reageren? Er zit een blokkeer-knopje

Haha, nee hoor. Maar ik merk dat ik toch een heel gevoelig snaartje geraakt heb 😂

BlairW schreef op 29-08-2025 om 07:43:

[..]

Klopt, ik kan inderdaad echt niet rijden in een handgeschakelde auto. Toch heb ik gewoon mijn rijbewijs gehaald hoor. Ik heb alleen daarna 6 jaar niet gereden en ben toen in een automaat gaan rijden. En guess what? Ik kan dus wel echt gewoon rijden. Maak geen ongelukken, rij 15.000km per jaar in binnen- en buitenland en heb 1 bekeuring voor te hard rijden gehad in de 13 jaar dat ik in een automaat rij. Maar blijf vooral volhouden dat ik echt echt echt niet kan rijden hoor. Wat jij wil ik weet van mezelf dat ik prima kan autorijden en dat laat ik ook elke dag gewoon zien in de auto.

Dit zegt inderdaad wel echt iets over je rijvaardigheid! Knap hoor, dat je wél je snelheidsmeter af kan lezen terwijl je rijdt. Dan komt het wel goed 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.