Huis, tuin en keuken
absor
12-11-2024 om 17:48
Wat vind jij raar?
een luchtig topic hoor. Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..
ik hoop op aanvullingen
Fluitekruid
11-01-2026 om 18:42
ja en ik baal dat tijdens de reclame van dierenlot mijn hond zowat in de tv verdwijnt. Met een fijne blaf erbij….
Dees!
11-01-2026 om 18:42
Poezenmeisje schreef op 08-01-2026 om 08:36:
[..]
Ik wil deze, strak en sierlijk tegelijk. Links op de foto.
Ja nou ja, de rest is ook leuk toch?
En anders verkoop je dat weer gewoon door. Of beter nog: laat je hem doorverkopen.
Poezenmeisje
11-01-2026 om 18:48
Netherfield schreef op 11-01-2026 om 18:26:
Ik vind het raar dat Stichting Dierenlot zoveel geld heeft om reclame te maken. Het lijkt wel of ze in elk reclameblok op tv zitten!
Mijn man vond dat ook al verbazingwekkend.
Kunnen ze voor dat geld niet beter brokjes en kattenbakvulling kopen?
Ik collecteerde vroeger als puber voor de Dierenbescherming, totdat ik hoorde wat het salaris van de directeur was. Liep ik dáárvoor in die koude, natte eerste week van oktober te leuren?
Iemand heeft me een keer binnen gehaald voor een kop thee omdat het ineens begon te stortregenen, toen ik die middag begon was het nog droog.
Beterlaat2021!
11-01-2026 om 20:06
Wat Dierenlot betreft : ze zitten in goedkope reclameblokken. Maar ik ben het helemaal met iedereen eens, dat ze hun geld veel beter kunnen besteden.
lientje69
11-01-2026 om 20:10
En ook dierenlot stuurt ( helaas ) tussendoor extra bedelbrieven met het verzoek meer geld te storten. Doen ze overigens allemaal die goede doelen. Steun je ze al, vragen ze extra. Ook een ergernis.
CharlieB
11-01-2026 om 20:21
lientje69 schreef op 11-01-2026 om 20:10:
En ook dierenlot stuurt ( helaas ) tussendoor extra bedelbrieven met het verzoek meer geld te storten. Doen ze overigens allemaal die goede doelen. Steun je ze al, vragen ze extra. Ook een ergernis.
Ik steun twee goede doelen, en heb gelukkig deze ervaring niet.
Het is inderdaad wel mijn ervaring dat Dierenlot veel en lange reclames heeft.
Smulkruimel
11-01-2026 om 22:03
lientje69 schreef op 11-01-2026 om 20:10:
Dit vind ik ook een grote ergernis en voor mij reden om niet meer te doneren. Jaren geleden dondeerde ik elke maand een goed doel (zal niet noemen welke). Tot ik gebeld werd en letterlijk tegen me gezegd werd dat ze blij waren met mijn bijdrage maar dat het best iets meer kon zijn. En ze noemde een bedrag wat per maand 20 euro meer was als ik doneerde en of ze daar voortaan op konden rekenen. Volgende dag heb ik opgezegd. Vond het zo vreselijk brutaal.