Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Eenb mooi jaar met veel nieuw leesplezier gewenst

Dankjewel . Veel leesplezier allemaal!

Ik lees trouwens De kleuren van het donker op advies van iemand hier, van Chris Whitaker. Diegene had het boek in het Engels gelezen. Ik heb er eindeloos voor in de wachtrij gestaan maar nu heb ik het dan!

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik ben het nieuwe jaar begonnen met een thriller: Het hoge noorden van Ulf Kvensler

Gelukkig nieuwjaar! Dat we in 2026 maar weer veel mogen lezen met zijn allen.

Ik ben vanmorgen begonnen in Door de sneeuw van Tommy Goerz. Niet zo’n dik boek, maar wel direct pakkend. Wel een heel ander soort verhaal. 

Fiorah schreef op 01-01-2026 om 10:55:

Ik lees trouwens De kleuren van het donker op advies van iemand hier, van Chris Whitaker. Diegene had het boek in het Engels gelezen. Ik heb er eindeloos voor in de wachtrij gestaan maar nu heb ik het dan!

Ik had hem ook aangeraden. Erg mooi boek. Zeker geen makkelijk wegleesboek maar geweldige personages met diepgang en ontwikkeling. En prachtig geschreven. 

Gelukkig nieuw boekenjaar allemaal lieve mensen! Op naar veel mooie verhalen en ervaringen en tips delen met elkaar. Toch wel één van mijn favoriete topics dit  

Mick87 schreef op 01-01-2026 om 14:24:

[..]

Ik had hem ook aangeraden. Erg mooi boek. Zeker geen makkelijk wegleesboek maar geweldige personages met diepgang en ontwikkeling. En prachtig geschreven.

Misschien was jij het wel. Jij leest vaak boeken die ik mooi vind. 

Het eerste boek van 2026 is gelezen. Door de sneeuw. Van Tommie Goerz. was maar een dun boek waarin weinig gebeurde, maar wel goed

Heel gelukkig leesjaar! 
Net naar de bieb gewandeld voor Het woeste land van Preston en Child. Een Nora Kelly thriller, ik vind het een leuke serie 

Ik ben begonnen in de sterkste zus van Angelique Haak. Heel raar, als ik de hoofdstukken met terugblikken naar vroeger lees, heb ik het gevoel dat ik het al ken en dit boek eerder gelezen heb. Het komt me zo bekend voor. Maar er staat eerste druk 2025. 

Wens iedereen een gezond 2026....
Ben begonnen in Das Geheimnis einer Winternacht van Karen Swan...Ja, weet niet hoe het in het NL heet...

gelukkig nieuwjaar, dat er maar veel mooie boeken mogen worden gelezen!
Ik lees nu ben je van mij van Lisa Regan. 
prima weglees thriller met een rechercheur met prive problemen in de hoofdrol

MildredRatched schreef op 02-01-2026 om 15:03:

gelukkig nieuwjaar, dat er maar veel mooie boeken mogen worden gelezen!
Ik lees nu ben je van mij van Lisa Regan.
prima weglees thriller met een rechercheur met prive problemen in de hoofdrol

Ja de Josie Quinn serie is top! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.