Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

nlies schreef op 13-02-2026 om 23:19:

Ben aan Liefs, mama begonnen. Weyward vrouwen heb ik ook gelezen, vond ik ook n goed boek

liefs mama staat ook op Podimo zie ik. Dus die ga ik downloaden en luisteren tijdens het forenzen.

Tover-Feetje schreef op 09-02-2026 om 09:39:

[..]

Ik heb gisteren Liefs, mama van Iliana Xander uitgelezen en denk dat dat ook wel iets voor jou is.
Spannend en genoeg leuke wendingen in het verhaal.
De stijl doet me ook denken aan Freida mcFadden.

Ik ga vandaag beginnen aan Vroeger woonden wij hier van Marcus Kliewer.

Ik ben ook in Liefs, mama begonnen. Moet even inkomen, maar leest weer lekker: dank voor de tip 😁.

Ik had De ex van Nicola Moriarty ook op je lijst gezien en die vind ik ook heel goed. Eergisteren uitgelezen.

Dus als je nog meer tips hebt? 😇

“Liefs, mama” gisteravond uitgelezen. Ik moest er even inkomen, maar daarna vond ik het een heerlijk boek, aanrader inderdaad.
Ik ben gisteravond daarna meteen begonnen in “In een rustige buurt” van Seraphina Nova Glass, die stond op m’n Bol verlanglijstje en kon ik vannacht ineens als Kobo boek downloaden, goede timing 😁

Ik heb 'Live to tell'  gelezen, van Robert Blokland en Matthijs Le Loux. Over de impact van HIV en Aids in Nederland. Informatief, sommige verhalen ontroerend aangrijpend. 
Naast mijn bed ligt 'De Geniale vriendin' van Elana Ferante. Heb de hele reeks te leen van een vriendin die er erg enthousiast over was. Ik ben nu halverwege, maar vindt het nog niet echt boeiend, btje saai zelfs... Hoop dat ik er nog inkom, want zij verwacht natuurlijk dat ik er net zo enthousiast over ben. 
Op Storytell de 'De Schaduwman'  begonnen, van Helen Fields. Ik hou van haar boeken, heb ook de eerste delen van haar "Perfecte...."  gelezen, allemaal even goed wat mij betreft. Net de eerste hoofdstukken geluisterd/gelezen, en kijk nu al uit naar een btje meer tijd vandaag om verder te gaan!

Ik vind Elena Ferrante Een hele goede schijfster; heb alle boeken van haar gelezen en vond ook de Verfilmung erg goed.
Ben nu in grote dromen van Sarah Lark bezig….

Ted68 schreef op 17-02-2026 om 16:50:

Ik vind Elena Ferrante Een hele goede schijfster; heb alle boeken van haar gelezen en vond ook de Verfilmung erg goed.
Ben nu in grote dromen van Sarah Lark bezig….

dies leuk vond het erg interessant om te lezen, wist niet dat zelfs dierengeneeskunde voor vrouwen verboden was

ik lees nu waken voor een onbekende - Anna Hope tis soms erg verwarrend springt tussen meerdere personages in de nasleep van de eerste wereldoorlog in zowel Engeland als Frankrijk 

Van Sarah Lark heb ik ook een en ander gelezen. Vind het wel goede boeken. Maar na meerdere boeken van haar te hebben gelezen ook wel wat clichématige karakters. Wel interessant om over de tijdsgeest van toe  te lezen.

Elena Ferrante al jaren terug gelezen. Vond het een erg goede serie.

Ik luister nu op podimo, n.a.v. dit topic naar liefs mama. vind het wel een boeiend verhaal.  Verder nog bezig in de Weyward vrouwen. mooi boek. Aanrader.

Ik heb op vakantie redelijk wat gelezen maar zit nu alweer meer dan een week in hetzelfde boek nl in Enkele reis van Marelle Boersma. Altijd na vakanties ben  ik thuis zo snel afgeleid. Nu helemaal met stress om ouder. Vandaag wel weer een hoofdstuk gelezen. Dadelijk nog een stukje voor ik moet gaan werken.

Liefs, mama is uit. Was leuk. Er liggen nog n aar boeken klaar, maar ook nog n puzzel, dus zien wat t wordt

dallergut dromenwinkel. Schattig Koreaans fantasy achtig boek

Eindelijk het ultieme geheim van Dan Brown uit. Wat een pil, 750 bladzijden. Wel mooi maar het had wat korter gekund. Op een gegeven moment wel heel theoretisch scheikundig.....
Nu weer een boek lezen dat ik normaal in bed kan vasthouden.

Lieve Debbie van Freida McFadden uitgelezen in anderhalve dag. Las weer als een trein!

535x840.jpg

Een héél dik boek uit 1990  -* -  gevonden in een Minibieb. 

Jeetjemina schreef op 21-02-2026 om 13:01:

Lieve Debbie van Freida McFadden uitgelezen in anderhalve dag. Las weer als een trein!

Hier ben ik gisteren in begonnen, ben benieuwd 😁

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.