Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
Fiorah
17-04-2026 om 16:27
Mick87 schreef op 17-04-2026 om 13:55:
ik lees In mijn ogen draag ik wolken van Forugh Karimi. prachtig boek, aanrader. En erg leerzaam mbt de geschiedenis van Afghanistan.
Is dat dat boek met die vogel op de voorkant? Even gecheckt, ja, met die uil. Dat boek heb ik al heel vaak zien liggen.
Fiorah
17-04-2026 om 16:28
Beterlaat2021! schreef op 17-04-2026 om 15:13:
Net uit :
Een knap in elkaar zittend familieverhaal spelend in Ierland. Het boek kwam uit een kastje. Het blijkt dat Norton nog een paar boeken heeft geschreven. Ben ik wel benieuwd naar.
Wow is dat Dé Graham Norton? Het ziet er intrigerend uit.
nlies
17-04-2026 om 17:19
heb net van de bieb De prins van trots, van Kerri Maniscalco, en Een definitie van schuld, van Susie Dent opgehaald.
Stond ik ook al even voor op de wachtrij volgens mij, nu bedenken waar ik het eerst aan begin.
Nu we het toch over wachtlijsten en reserveren hebben. Sta nog op een lijst vanaf oktober '25. sta nu nummer 3. Soms lees ik hier, of ergens anders boektitels die wel interessant lijken en ik dus reserveer. Maar dan ook weer vergeet dat gedaan heb. Dus soms n verrassing wat ik krijg
Nikki1973
17-04-2026 om 17:22
ik ben begonnen in De stalker van Helen Fields. Er liggen nog 3 andere voelen van de bieb en twee gezochte boeken in de vensterbank op me te wachten.
Mick87
17-04-2026 om 17:31
Fiorah schreef op 17-04-2026 om 16:27:
[..]
Is dat dat boek met die vogel op de voorkant? Even gecheckt, ja, met die uil. Dat boek heb ik al heel vaak zien liggen.
Klopt. En zij is ook de schrijfster van de moeders van Mahipar.
Een literaire Nederlandse (Afghaanse) topper. Zeker lezen
Mick87
17-04-2026 om 17:36
Oh een boek van Graham Norton. Heb het net even op Goodreads app gecheckt. Heeft wel aardige recensies. En hij heeft nog veel meer boeken op zijn naam staan. Ik ga m op mijn leeslijstje zetten.
Heeft iemand Vers water voor de bloemen ook gelezen ? Een boek van Valérie Perrin. Ik zie nu dat ze sinds vorige week een nieuw boek uit heeft. Die ga ik ook maar aan mn lange leeslijstje toevoegen
Lali
17-04-2026 om 17:46
Ik ben nu halverwege in Een huwelijk op zee. Gister toevallig bij Eva. En vandaag te vinden in Kobo plus. Paar kleine stukjes overgeslagen (over hoe schildpadden worden gegeten) maar verder een erg boeiend boek!