Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
Cala
19-07-2026 om 18:32
Fiorah schreef op 18-07-2026 om 18:52:
[..]
Van TJ Kleine vond ik Under the whispering door erg mooi.
Goed om te horen over Dan Brown want die staat op mijn bieb-reserveerlijst.
Dank voor de aanrader! Ik skim sommige pagina's van de Dan Brown wel ipv het helemaal te lezen, want er is wel weer veel uitleg over allerlei sciences dingen. Soort van nodig, maar niet mijn ding.
Over het opslaan van nog te lezen boeken heb ik een bookmark mapje op mijn laptop en telefoon en ik heb ook in bol.com een lijstje. Maar ik download echt interessante titels eigenlijk meteen en heb nu ook weer 60 titels op mijn kindle staan. Dat is eigenlijk te veel, want soms weet ik dan niet meer waar een boek over gaat of wat me er leek aan leuk, maar ja.
Fiorah
19-07-2026 om 18:38
Ik realiseer me nu dat ik eigenlijk vooral bijhoud wat ik wil lezen doordat ik Heel vaak in een boekwinkel ben (ik denk elke week wel een keer of vaker). En vaak ook een boek koop en dat in mijn kast zet als fysieke To Be Read. Of het in de bieb reserveer, en dan verschijnt het vanzelf.