Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2026

Wie kijkt er mee? 
Gezellig kletsen over het programma. Zullen we zonder spoilers doen? Zodat iedereen hetzelfde tegelijk hoort?

Knutselkei

Knutselkei

06-01-2026 om 20:08 Topicstarter

Ppfff Claudia, kleurrijk, maar paradijsvogel hoor. Ben benieuwd met haar 1e gast, de mode meneer

Leuk! Ik was vergeten dat het al begonnen was, snel even terugkijken dus😁.

Ik kijk ook weer.
Claudia is me veel te druk. Hysterisch.
Die boswachter bij Elsje lijkt me ook niet echt iets.

Ik ben ook weer van de partij. Ik vind die boswachter wel leuk. Voor de rest vind ik er nog ff niet zoveel aan maar goed dag 2..

Knutselkei

Knutselkei

06-01-2026 om 21:37 Topicstarter

Claudiamet dr propvolle huis… dit is de rommelkamer😂

ik heb de eerste 4 afleveringen al gezien 😂 heerlijk weer! 

Ik heb 2 afleveringen gezien. Ik zie nog niet echt matches met de eerste gasten. Ik vind Claudia wel leuk, maar ik ben zelf ook een redelijk kleurrijk persoon. De modemeneer vind ik een rare, niet echt leuke, vogel. 

ik mis Rick Evers 🙄🙄🙄
Klopt het dat ie het niet meer gaat doen? Zn nabeschouwingen?!

Aflevering 1 en 2 gezien.
Die mode-meneer Luuk, daar is iets raars mee; hij kijkt de hele tijd een beetje omhoog. Zou zijn bril niet meer goed zijn ofzo? Alleen tijdens het eten kijkt hij naar beneden naar zijn bord.

Jeroen bij Elsje in Zweden, pff, wat doet die man onzeker. De hele tijd in zijn hoofd de competitie met andere mannen. En dan 'lekker puh' al zijn spullen verspreid neerleggen in het appartement. Kan misschien een leuke man zijn als hij iets doet aan zijn issues.

Onze fitte 73-tig sprak op enig moment écht in de mannelijke vorm over een nieuwe geliefde ("hij"). Ik heb teruggespoeld: zoekt hij nu een man of vrouw? Hij bedoelde 'hij' waarschijnlijk in algemene vorm, maar het klopte niet in die zin. Raar.

Leuk, ik schrijf mee. Lukt het nog om via het beheer om de overzichtsfoto met namen erin te zetten in de OP? Ik vind al die namen in het begin lastig. 

leuk! Ik moet bij Claudia telkens denken aan Anouk Verschiur uit Gooische vrouwen. Zowel qua doen als qua kleurrijkheid etc. 

Poison schreef op 07-01-2026 om 07:41:

leuk! Ik moet bij Claudia telkens denken aan Anouk Verschiur uit Gooische vrouwen. Zowel qua doen als qua kleurrijkheid etc.

Mijn lief maakte die vergelijking ook al

Bij die eerste kerel bij C ging mijn gaydar af 😅 
Haarzelf trek ik ook erg slecht. Veel te aanstellerig en zweverig. 
Geen idee of Rick Evers het nog een keer gaat doen, ik miste al zijn verslag!

stokstaart schreef op 07-01-2026 om 08:57:

Ja, ik had ook iets van die man moet nog uit de kast komen. Ik vond hem ook heel brutaal om in de laatjes te gaan kijken.

MRI

MRI

07-01-2026 om 11:18

stokstaart schreef op 07-01-2026 om 08:57:

Nou inderdaad. Ik dacht de hele tijd 'ik zie nu niks heteros aan deze man'. En dat gaat niet over hoe hij zich kleedt of zo maar hoe hij tegenover haar doet. Zij trok ik de eerste aflevering slecht, pff opgefokte chick vond ik maar de tweede vond ik haar toch wel weer meevallen

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.