Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Israel nieuwe oorlog

Wat een ellende en verschrikkingen weer. Er zijn geen winnaars, alleen maar verliezers

en hoe is het mogelijk dat mensen zo makkelijk in staat zijn andere mensen te misbruiken, verkrachten, vermoorden. 

Muurbloem1985 schreef op 19-01-2026 om 13:08:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat joden niet weten hoe het werkt, leg mij geen woorden in de mond. Waar ik een hekel aan heb is dat joden nu worden misbruikt om tegen zionisme te zijn terwijl er feitelijk helemaal niks mis is met zionisme en dat zionisme gebruikt wordt als een stok om joden mee te slaan en er heel veel feitelijke onjuistheden bestaan over zionisme, dat snap jij zelf toch ook wel? Stel je voor je gaat iemand met een hoofddoek daar laten staan en laten schreeuwen hoe erg radicale moslims zijn zou jij dat wel normaal vinden of is het dan ineens "racisme"?

Die leg ik je niet in de mond, het waren je eigen woorden onder een video van een jood. 

Gebruikersnaaminvullen schreef op 19-01-2026 om 14:07:

[..]

Die leg ik je niet in de mond, het waren je eigen woorden onder een video van een jood.

Maar dat heb ik niet speciaal gezegd over een "jood" dat leg jij mij is  de mond

Muurbloem1985 schreef op 19-01-2026 om 14:16:

[..]

Maar dat heb ik niet speciaal gezegd over een "jood" dat leg jij mij in de mond

Muurbloem1985 schreef op 19-01-2026 om 14:16:

[..]

Maar dat heb ik niet speciaal gezegd over een "jood" dat leg jij mij is de mond

Dus als jij onder een video, van een jood, die zich uitspreekt tegen zionisme,  jij zegt 
Ik vind het eerder een zielig voorbeeld van iemand die zichzelf slachtoffert voor het linkse palestijnen slachtofferschap en geen idee heeft hoe het werkt, dan is alleen het eerste deel van je zin van toepassing op die man en de laatste 6 woorden zijn dan over iemand anders? Oké, duidelijk.

Gebruikersnaaminvullen schreef op 19-01-2026 om 15:03:

[..]

Dus als jij onder een video, van een jood, die zich uitspreekt tegen zionisme, jij zegt
Ik vind het eerder een zielig voorbeeld van iemand die zichzelf slachtoffert voor het linkse palestijnen slachtofferschap en geen idee heeft hoe het werkt, dan is alleen het eerste deel van je zin van toepassing op die man en de laatste 6 woorden zijn dan over iemand anders? Oké, duidelijk.

Wat wil jij eigenlijk bereiken met die nutteloze video? Dat er ook nog "goede" joden zijn?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.