Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
Mama-Inge
15-01-2026 om 12:40
Ikzou op de fiets stappen gisteren, zette de voet verkeerd op de trapper en toen lag ik op de grond
Beide knieën open
Thora
15-01-2026 om 12:47
Meesje schreef op 12-01-2026 om 16:59:
Baby wilde niet verschoond worden. Draaien schreeuwen. Poept ze al draaiend tijdens het verschonen. Romper en aankleedkussen vies. Dus snel uitgetrokken en kind even in de blote billen op de vloer terwijl ik een schone romper pak. Roept oudste dat er een drol op het tapijt ligt. Oh nee nee. Snel drol weg halen en in de wc. Terug naar binnen heeft ze gewoon weer op de vloer gepoept en er doorheen gekropen. Overal vegen poep op de vloer en op haar benen en voeten. Zucht, dat wordt een badje.
Dat heeft oudste werkelijk nooit gedaan. Die liet ik wel eens 10 minuutjes in de blote billen kruipem/lopen. Zal ik bij deze voorlopig niet meer doen. Getsie. Misschien dat ze daarom niet verschoont wilde worden? Omdat ze nog even wilde poepen?
Misschien is het een baby die het heerlijk vindt om tot aan de oksels in de stront te liggen. Die van mij hoorde je niet als hij gepoept had en als dat 's-nachts gebeurde lag hij 's-ochtends nog heerlijk te slapen in zijn eigen poep. En inderdaad dan werd hij ook boos als ik hem ging verschonen. Tot hij in het warme water van zijn badje lag.
lientje69
15-01-2026 om 13:03
oudmaarnognietkoud schreef op 15-01-2026 om 12:15:
Blooper én mopper. Gisteren de kattenbak even lekker uitgesopt. Dat doe ik in de badkuip en als ik de thermostaatkraan op de hoogste stand zet dan komt daar loeiheet water uit. Prima dus.
Vanmorgen ging ik in bad. Bad vast vol laten lopen en ondertussen schone kleding klaar leggen.
Steek ik een been in bad: Auw kut HEET.
Vergeten thermostaat kraan terug te draaien![]()
Nu heb ik een gloeiende voet maar niet verbrand gelukkig.
En wat heeft u nu geleerd Mw. Stemband?
Altijd de kraan terugdraaien naar koud!
oudmaarnognietkoud
15-01-2026 om 18:03
lientje69 schreef op 15-01-2026 om 13:03:
[..]
Altijd de kraan terugdraaien naar koud!
![]()
Kom je nu mee
Mijn moeder vroeger als ik struikelde. Kijk je uit!
Makkelijk zeggen achteraf
lientje69
15-01-2026 om 18:55
oudmaarnognietkoud schreef op 15-01-2026 om 18:03:
[..]
Kom je nu mee
![]()
Mijn moeder vroeger als ik struikelde. Kijk je uit!
Makkelijk zeggen achteraf
Ik zag ook echt mw stemband liggen. Dood! Mijn kinderen keken dat vroeger altijd
Koekjez
15-01-2026 om 18:58
Vandaag nam werkelijk niemand de telefoon op! Zelfs mensen met wie ik een belafspraak had niet. Uiteindelijk wel bijna iedereen te pakken kunnen krijgen, maar het kost zo veel extra tijd!
kerst
15-01-2026 om 18:59
Alweer 5 artikelen bij webwinkels en Vinted besteld, waarvan 4 artikelen voor de katten ![]()
Hoezo verwende katten.
lientje69
15-01-2026 om 19:07
Ik zit sinds een paar maanden ziek thuis en post.nl en dhl rijden zich suf voor mij
gelukkig heb ik een buurvrouw die nog 10 x meer besteld. Kunnen ze dat mooi combineren en hoef ik me iets minder schuldig te voelen over mijn online koopgedrag momenteel.