Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

JtM

JtM

20-05-2024 om 09:49 Topicstarter

Er zat niet enorm veel was in de wasmachine, dus dat kon het probleem niet zijn. Heb de wasmachine daarna nog proberen te laten draaien op alleen het centrifuge programma maar daar hetzelfde probleem. Uiteindelijk de wasmachine leeg laten draaien op het reinigingsprogramma maar die eindigde ook met dezelfde foutmelding

Oi, dan lijkt hij echt een defect te hebben.

JtM schreef op 20-05-2024 om 09:38:

De wasmachine. Draaide gisteren het programma tot de laatste minuut. Daarna storing en de was die nog zeiknat was. Heb nu een was aan staan en hopen dat die het wel goed doet. Zo geen zin in dit gezeik.

Ik had dit met een verstopte afvoer. Reparateur langs gehad die de afvoerslang heeft "uitgeknepen", daar kwam een zooi uit! Bekend probleem bij dit type wasmachine, volgens die reparateur. Nu werkt-ie al weer jaren goed. De caviawas stop ik sinds die tijd in een waszak, zodat er niet zoveel hooi in de wasmachine komt.

Sinds 3 dagen grote jeukende bulten in mn nek en hals (waarschijnlijk zonne-allergie). Toen steken in kaak en oor aan die kant.  Nu vermoedelijk oorontsteking.  Hoor weinig en zeurderige pijn.  Gelukkig nog fusidine oordruppels van de vorige keer die nog niet over de datum zijn.
Volgens mn moeder had ik als kind ook last van zonneallergie en oorontsteking. 
Nu ben ik 65 en zijn beide kwaaltjes helemaal terug....;-(

amarna schreef op 20-05-2024 om 10:02:

Sinds 3 dagen grote jeukende bulten in mn nek en hals (waarschijnlijk zonne-allergie). Toen steken in kaak en oor aan die kant. Nu vermoedelijk oorontsteking. Hoor weinig en zeurderige pijn. Gelukkig nog fusidine oordruppels van de vorige keer die nog niet over de datum zijn.

O wat vervelend voor jou. Heel veel beterschap en een dikke knuffel 

Weer een mini-ergermis hier, ik moet er even op uit, maar het blijft maar gieten.

Sinds 3 dagen grote jeukende bulten in mn nek en hals (waarschijnlijk zonne-allergie). Toen steken in kaak en oor aan die kant. Nu vermoedelijk oorontsteking. Hoor weinig en zeurderige pijn. Gelukkig nog fusidine oordruppels van de vorige keer die nog niet over de datum zijn.

Wat naar dat je zulk soort kinderkwalen weer terugkrijgt, zoveel later in je leven! Als kind genees je meestal ook nog eens sneller... Sterkte.

Watertoren en Auwereel, bedankt ! 

He bah zeg....beterschap!

Dat ik heel snel boodschappen heb gedaan, buitenafspraken zijn afgezegd, alles aan de kant geschoven voor het noodweer vanmiddag…. hele middag zon!
Ik ben heus blij met zon, heerlijk!!!, want ik zit de hele tijd te zeiken over het weer, maar deze ergernis is even persoonlijk voor buienradar!!

Dat het nog niet erg warm is geweest. Niet dat ik dol ben op warmte, maar 16 graden (waar de sensor van de thermometer hangt) is nog 6 graden verwijderd van de ideale 22 graden.

Dat je kort na elkaar twee keer dezelfde filmster in een andere film te zien krijgt. De logica ontgaat me.

Ik kreeg net tijdens een spelletje twee reclames voor een ander spelletje. De ene werd aangeprezen door iemand van 60 en de andere was sudoku voor senioren, met extra grote tegels!

Hier gaat iets gruwelijk mis. Ik ben 46 trouwens. 

Netherfield schreef op 20-05-2024 om 21:45:

Ik kreeg net tijdens een spelletje twee reclames voor een ander spelletje. De ene werd aangeprezen door iemand van 60 en de andere was sudoku voor senioren, met extra grote tegels!

Hier gaat iets gruwelijk mis. Ik ben 46 trouwens.

Kwam een fb herinnering tegen van drie jaar terug, toen werd ik 40. 
Tot mijn veertigste kreeg ik allemaal advertenties met Gezocht, fitte meiden voor een sportschool. En zodra ik veertig werd werden het advertenties als “wil je ook blijven werken aan je fitheid” met oude mensen op de foto’s 🫢

ik lig al 2 uur wakker!!  ondertussen heb ik hoofdpijn. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.