Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

lientje69 schreef op 09-02-2026 om 09:48:

Ik erger me eraan dat ik zo emotioneel ben steeds. Om niks janken.

Jeetje, noem 't maar niks waar jij allemaal doorheen moet en gaat! 

De bezorger van mijn pakje. Pakt komt tussen 9:45 en 10:45. Niet dus, ik had de boodschappen al binnen kunnen hebben of ik had kunnen stofzuigen. Moet om 12:00 bij de tandarts zijn. Loopt mijn hele dag weer anders dan ik zou willen door dat stomme pakje. 

Chiquita schreef op 09-02-2026 om 10:12:

[..]

Jeetje, noem 't maar niks waar jij allemaal doorheen moet en gaat!

Lief, dank je

Maar even een voorbeeld  waarvan ik denk : wat een onzin hierom te janken:  vanmorgen was ik bij de ergo.. Toen vertelde ik dat ik 2 weken terug iets doms had  qua hoofd. Ik had links en rechts omgedraaid  in een appje. Moest 1e gang links dan aan rechterhand zijn. Maar hoewel ik het echt dacht goed getypt te hebben  , had ik het dus precies  andersom gestuurd  en stond  man dus bij de nierdialyse  ipv bij de psycholoog.  Ik geloofde hem eerst niet eens toen hij het vertelde.  Blijkbaar  gaat het dan toch niet helemaal  lekker  in mijn hoofd. Toen vraagt ze : hoe voel je je daar dan bij. Ik: boos. Heel boos. Zó dom van mezelf. Nou zegt ze ,  als dat gevoel  maar niet blijft hangen.   Ja dat doet het dus wel. Ik ben nog steeds na 2 weken boos op  mezelf  en vind het zó dom van me!  Ik moest milder worden naar mezelf  zei ze ( dit hoor ik van veel kanten )

Ik vertel dit thuis aan man. Dat ik dus nog zo boos op mezelf  ben en het zo dom vind. En barst in tranen uit. Dat soort dingen dus. Onnodig, slaat nergens  op en totáál  niet in verhouding. Afijn. De psycholoog  heeft nog wat werk met me te verrichten. 

Dolfje schreef op 09-02-2026 om 09:45:

[..]

Dat is meer dan een ergernis denk ik. Zag dat het vreselijk weer was daar.

Inderdaad. We zijn zelfs geëvacueerd omdat een deel van de weg naar beneden (we hadden een huis op een berg), onbegaanbaar en gevaarlijk was. Gelukkig was het andere huis prachtig maar een zonvakantie is het niet geworden.

ik sta al 10 minuten op dochter te wachten. Schiet op!  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.