Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Broodje Brie; heb zo geduimd voor je…..
Erger me aan mijzelf: lunchen met zoon…. 2de hap salade, en al weer slasaus spetters op mijn t-Shirt…..

Netherfield schreef op 27-03-2026 om 18:20:

[..]

Ik erger me sowieso aan collega’s die minder ver van kantoor wonen dan ik en toch écht niet met de fiets gaan.

Tja, je kunt ze niet veranderen. 

Ik woon ruim drie keer zo ver als een collega, zij zegt altijd dat ze gaat fietsen als het beter weer wordt. Uiteindelijk fietst ze alleen als de auto stuk is. Haar ding, haar leven. 

Ted68 schreef op 27-03-2026 om 18:30:

Broodje Brie; heb zo geduimd voor je…..
Erger me aan mijzelf: lunchen met zoon…. 2de hap salade, en al weer slasaus spetters op mijn t-Shirt…..

Dank je wel. Hopelijk weet ik maandag meer..

Broodjebrie schreef op 27-03-2026 om 18:19:

[..]

Helaas werd er niet opgenomen.. Ben best gefrustreerd nu. Had gehoopt met een blij gevoel het weekend in te gaan. Zal wel maandag gaan worden voordat ze me belt.

En ze zouden vrijdag bellen? Ik snap dit soort dingen echt niet hoor. Man had dit laatst ook. Dan denk ik echt: wil je geen goed personeel ofzo? Komt toch niet betrouwbaar over als je nu al de afspraken  niet na komt?

lientje69 schreef op 27-03-2026 om 19:17:

[..]

En ze zouden vrijdag bellen? Ik snap dit soort dingen echt niet hoor. Man had dit laatst ook. Dan denk ik echt: wil je geen goed personeel ofzo? Komt toch niet betrouwbaar over als je nu al de afspraken niet na komt?

Ja, vandaag zouden ze beslissen wie het wordt (er is nog een kandidate) en dan zou ze me vandaag dus bellen. 

Goh wat gek dat er toch zoveel vacatures in de zorg enzo zijn...

Ik wacht maandag nog af, ben intussen wel verder aan het zoeken naar andere vacatures, voor het geval dat ze me niet aanneemt. 

Kampeerder schreef op 27-03-2026 om 18:39:

[..]

Tja, je kunt ze niet veranderen.

Ik woon ruim drie keer zo ver als een collega, zij zegt altijd dat ze gaat fietsen als het beter weer wordt. Uiteindelijk fietst ze alleen als de auto stuk is. Haar ding, haar leven.

Het autogebruik heeft een grote impact op hoe steden worden ingericht, er ligt al snel een klacht bij de gemeente dat er te weinig parkeerplaatsen zijn. Dus haar ding beïnvloedt ook het leven van anderen.

Broodjebrie schreef op 27-03-2026 om 19:28:

[..]

Ja, vandaag zouden ze beslissen wie het wordt (er is nog een kandidate) en dan zou ze me vandaag dus bellen.

Goh wat gek dat er toch zoveel vacatures in de zorg enzo zijn...

Ik wacht maandag nog af, ben intussen wel verder aan het zoeken naar andere vacatures, voor het geval dat ze me niet aanneemt.

Vervelend hoor Broodjebrie...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.