Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan de vaatwasser. Dat ding helemaal ingeruimd, zit aardig vol. Wil ik 'm aanzetten, krijg ik de melding "zout bijvullen". Ja, zeg dat dan eerder! Moet ik weer heel voorzichtig dat volle rekje eruit rijden, zijn de borden te hoog en m'n armen te kort, kan ik nog niet bij het reservoir. Het is weer gelukt, ook nog heel irritant dat ik net niet het hele pak kon legen, dus er zit nu nog een heel klein beetje in het pak, maar te weinig om de volgende keer weer mee bij te vullen. 

Anna76 schreef op 01-04-2026 om 08:16:

Aan de vaatwasser. Dat ding helemaal ingeruimd, zit aardig vol. Wil ik 'm aanzetten, krijg ik de melding "zout bijvullen". Ja, zeg dat dan eerder! Moet ik weer heel voorzichtig dat volle rekje eruit rijden, zijn de borden te hoog en m'n armen te kort, kan ik nog niet bij het reservoir. Het is weer gelukt, ook nog heel irritant dat ik net niet het hele pak kon legen, dus er zit nu nog een heel klein beetje in het pak, maar te weinig om de volgende keer weer mee bij te vullen.

Zonder zout doet de machine het ook!   No way dat ik m uitruim als ik het zout of spoelglans bij moet vullen....

amarna schreef op 01-04-2026 om 08:54:

[..]

Zonder zout doet de machine het ook! No way dat ik m uitruim als ik het zout of spoelglans bij moet vullen....

Ja, dat weet ik, maar als ie klaar en leeg is, vertelt ie me niks meer en ik onthoud het niet, dus de volgende keer staan we er weer hetzelfde bij, dat kan weken aanhouden. Daarom nu maar even doorbijten.

Kan smorgens nog moeilijker opstaan door die kl#te zomertijd. Het was  acht uur, maar de klok zei negen uur vanmorgen 😡

Anna76 schreef op 01-04-2026 om 08:56:

[..]

Ja, dat weet ik, maar als ie klaar en leeg is, vertelt ie me niks meer en ik onthoud het niet, dus de volgende keer staan we er weer hetzelfde bij, dat kan weken aanhouden. Daarom nu maar even doorbijten.

Gewoon het pak zout op de vaatwasser zetten. Dan kun je het niet vergeten. 

oudmaarnognietkoud schreef op 01-04-2026 om 09:43:

[..]

Gewoon het pak zout op de vaatwasser zetten. Dan kun je het niet vergeten.

Overschat mijn geheugen niet hoor 😆. Maar dat zou nog het beste zijn denk ik. Alhoewel ik niet uitsluit dat m'n man vervolgens denkt "wat moet dat zout hier" en het weer opbergt. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.