Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan de drukte op mijn werk, moest veel heen en weer lopen vandaag. Had om 13:00 uur mijn stappen al bijelkaar gestapt. Was best moe en moest toen nog 10 km naar huis fietsen. Heb nu weekend, morgen vrij en het gevoel dat ik twee dagen werk in één dag heb gepropt. 

Poezie schreef op 02-04-2026 om 08:27:

[..]

O dat is irritant idd. Andersom vind ik het irritant als mensen het begrip 'ritsen' blijkbaar niet kennen. Dan laat ik er 1 keurig tussen, dan willen er nog meteen 2 bij. En maar doordrukken zodat ik in de remmen moet . Voeg gewoon achter mij in, daar is ook plek.

Ja dat vind ik ook heel erg. En dan blijf ik inderdaad wel achter mijn (net ingevoegde) voorganger plakken. 1 keer nog drie rotondes lang een continu toeterende idioot op mn bumper gehad die daar dan blijkbaar weer heel boos van was geworden. 

Als er gewoon netjes geritst wordt, word ik daar trouwens wel heel blij van. Het toppunt van civilisatie vind ik dat

Afgelopen week wilde ik invoegen via een (korte!) invoegstrook. 
Aan het eind van die strook stonden 2 auto's achter elkaar stil en iedereen reed keihard er langs, ook diegene die invoegden.
Ik ben ook maar meteen gaan invoegen en toen met gevaar voor eigen leven (klinkt wel lekker dramatisch toch 😜) heel zacht gaan rijden, stond bijna stil en hield iedereen achter me op.. Maar toen durfden eindelijk die 2 auto's ook in te voegen voor me. Ik kreeg nog wel een zwaaitje als bedankje 😅 
Altijd drama op dat punt sinds ze die ingekort hebben maar ook echt niet handig als je gaat stil staan natuurlijk.. 

Kampeerder schreef op 02-04-2026 om 20:10:

Aan de drukte op mijn werk, moest veel heen en weer lopen vandaag. Had om 13:00 uur mijn stappen al bijelkaar gestapt. Was best moe en moest toen nog 10 km naar huis fietsen. Heb nu weekend, morgen vrij en het gevoel dat ik twee dagen werk in één dag heb gepropt.

Dan heb je dat weekend extra hard verdiend Pittige dag heb je gehad!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.