Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Yumi schreef op 07-05-2026 om 12:48:

Föhnborstel zat vast in mijn haar
Lang staan te prutsen om het los te krijgen, ik heb lang haar en heb plukje voor plukje los moeten trekken.... haar is ook weer uitgedund, scheelt vast bij het knippen, krijg denk ik korting maandag bij de kapper.

Ohh bah, dat is schrikken! Lukt het wel om rustig te blijven?

Ik zou echt uit paniek nog veel vaster komen te zitten met die borstel denk ik 😅

HAHA!wait..what schreef op 07-05-2026 om 12:54:

[..]

Ohh bah, dat is schrikken! Lukt het wel om rustig te blijven?

Ik zou echt uit paniek nog veel vaster komen te zitten met die borstel denk ik 😅

Ik werd rustiger toen ik de föhn eindelijk los van de borstel kreeg. Daarna kon ik plukjes ertussen uit trekken, ook dat ging niet lekker maar ik had al snel door dat grof geweld geen optie was 

Geërgerd  nee. Maar wel dat ik behoorlijk baal. Wou vandaag zo graag  weer een kwartiertje zwemmen vandaag. Maar zowel lijf als hoofd laten het weer afweten. Gelukkig voel ik het inmiddels en luister ik er ook naar. Paar maanden terug zou ik nog willens en wetens doorgedouwd hebben en zijn gegaan.  Met nóg meer slechte dagen als gevolg. Dus lig ik maar weer ( of liever gezegd  alweer) op de bank. Zucht....

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.