Huiskamer
lientje69
27-07-2026 om 09:30
JtM schreef op 27-07-2026 om 09:15:
Mijn vakantie is weer over en ik zit weer op kantoor... Had nog best een weekje extra vakantie willen hebben.
Valt altijd weer tegen hè? En na een paar uur lijkt het alsof je nooit weg geweest bent. Sterkte vandaag.
Broadway
27-07-2026 om 09:32
buufie schreef op 24-07-2026 om 15:02:
[..]
het hangt bij mij van het jaargetijde af. Ik ben chocoladebruin, maar in de winter ben ik beige. Lastig.
En wat is er nu weer verkeerd aan blank?
de onmetelijke dwang om te lijken op derde wereldland USA. en die zeggen white, dus origineel als we zijn heeft een of andere king louie bakfietsmuts waarschijnlijk ineens bedacht dat we wit moeten zeggen en hokjesdenkend doorgeslagen woke-fakers nemen dat meteen over en ineens is het de waarheid.
mijn ergernis is denk ik wel duidelijk. ![]()
Broadway
27-07-2026 om 09:40
Loulou39 schreef op 26-07-2026 om 18:53:
[..]
Klopt, heb ik ook in de quotes, maar ik krijg ook steeds in blauwe tekst “wil je het bericht van …. zien”.
Maar ik wil even niet weten dat die persoon gepost heeft, ze (of hij, geen idee) geeft me al een tijdje een vervelend gevoel en daar ben ik vandaag even klaar mee.
ja, dat krijg ik ook. ik heb 1 persoon geblokkeerd omdat de manier van het forum gebruiken van die persoon mij echt enorm ergert en nu dus steeds die blauwe tekst of ik het bericht toch wil zien.. ik klikte daar toch nog regelmatig op, maar werd steeds bevestigd in dat het altijd meer van hetzelfde is dus heb er inmiddels minder drang naar om te klikken.
gelukkig wordt deze persoon ook steeds minder gequoot door anderen wat ook meehelpt.
lientje69
27-07-2026 om 09:45
Mijn ziektewetuitkering is inclusief vakantiegeld dus nóg minder dan ik gehoopt had. 
Yumi
27-07-2026 om 10:34
Broadway schreef op 27-07-2026 om 09:32:
[..]
de onmetelijke dwang om te lijken op derde wereldland USA. en die zeggen white, dus origineel als we zijn heeft een of andere king louie bakfietsmuts waarschijnlijk ineens bedacht dat we wit moeten zeggen en hokjesdenkend doorgeslagen woke-fakers nemen dat meteen over en ineens is het de waarheid.
mijn ergernis is denk ik wel duidelijk.
Haha de manier waarop je dit brengt, dit is Nijmegen Oost in beeld voor mij, en ik ben het ook nog met je eens