Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Yumi schreef op 02-08-2026 om 13:40:

[..]

Toevallig wel... horizontale strepen, waarschijnlijk moederbord of scherm kapot, volgens medewerker. Dat klopte met wat ik zelf online heb gevonden. Reparatiekosten zijn zo hoog dat ze 'm "normaal" niet repareren. Vanwege dat servicepakket doen ze dat wel? Wat er daadwerkelijk gaat gebeuren weet ik niet, want ze beweren dat de tv naar een servicecenter van Philps is, en daar geen invloed of zicht ophebben. Mijn vorige was ook een Samsung, ging 12 jaar mee, had ik maar...

Hebben ze geen kostenindicatie gegeven?

Yumi schreef op 02-08-2026 om 13:40:

[..]

Toevallig wel... horizontale strepen, waarschijnlijk moederbord of scherm kapot, volgens medewerker. Dat klopte met wat ik zelf online heb gevonden. Reparatiekosten zijn zo hoog dat ze 'm "normaal" niet repareren. Vanwege dat servicepakket doen ze dat wel? Wat er daadwerkelijk gaat gebeuren weet ik niet, want ze beweren dat de tv naar een servicecenter van Philps is, en daar geen invloed of zicht ophebben. Mijn vorige was ook een Samsung, ging 12 jaar mee, had ik maar...

Het wordt echt tijd voor deze wet:

https://www.consumentenbond.nl/acties-claims/nieuws/2026/recht-op-reparatie-komt-later

"De prijs van de reparatie mag niet zo hoog zijn dat deze reparatie feitelijk ontmoedigt."

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.