Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Laatste keer zwemmen voor de zomerstop. Zwemjuf gaat met pensioen  ook. We kregen op een drijvende mat in het water koffie en cake. Vond ik leuk. 

Ook een medezwemmer die een cadeaubon had geregeld  was ik blij mee, uiteraard deed ik mee!

Oh en ik ben steeds  erg moe en heb veel pijn . Dus had weinig zin om te zwemmen.  Maar vond 't toch heerlijk! Daar werd ik dan ook weer blij van.

Doet me er aan herinneren dat ik ook snel weer wil/moet zwemmen

Wat fijn Lientje! Word helemaal blij van jouw berichtje. En wat een leuke afsluiting/afscheid zo! 

Ik had net een fijn gesprek met iemand van het UWV (ja, het kan echt )

Deze vrouw heeft me een paar jaar terug heel goed geholpen dus ik had haar een mailtje gestuurd vanmorgen over de situatie nu. En binnen een half uur belde ze al dat ze me opnieuw wil helpen, samen met 1 of meerdere collega's.
Zo lief/fijn. Het ontroert me zelfs een beetje 

HAHA!wait..what schreef op 08-07-2025 om 10:44:

Deze vrouw heeft me een paar jaar terug heel goed geholpen dus ik had haar een mailtje gestuurd vanmorgen over de situatie nu. En binnen een half uur belde ze al dat ze me opnieuw wil helpen, samen met 1 of meerdere collega's.

Zo blij voor jou!!!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

08-07-2025 om 14:25

fijn HaHa

Ik ook vorige week!! Fijn he! (En ik heb daar ook een tijd een  fijn contactpersoon gehad, idd niet iedereen bij het UWV is stom)

Wat fijn Haha!

voorzichtigjes blij omdat nieuwe therapie bij dochter lijkt te werken

Goed dat je contact hebt opgenomen, en een fijn gesprek hebt gehad! Hoop dat je daardoor wat rustiger voelt.

Intake sportschool gehad met metingen en alles. Was stuk beter allemaal dan verwacht qua metingen, meevaller. En oefeningen gedaan en schema gemaakt, zo'n fijne sportschool en medewerker! Ik vind sporten normaal echt niet leuk maar nu was het echt top. Morgen spierpijn haha. Dat vind ik altijd een stuk minder. 

Koettie schreef op 08-07-2025 om 20:13:

Intake sportschool gehad met metingen en alles. Was stuk beter allemaal dan verwacht qua metingen, meevaller. En oefeningen gedaan en schema gemaakt, zo'n fijne sportschool en medewerker! Ik vind sporten normaal echt niet leuk maar nu was het echt top. Morgen spierpijn haha. Dat vind ik altijd een stuk minder.

Veel water drinken!!

Het valt mee gelukkig! 

Spoerpijn kan ook 2 dagen later nog toeslaan...!

Van het (gedeeltelijk zelfgemaakte) cadeau dat ik kreeg voor een jaar vrijwilligen op een isk.
De handgeschreven kaart waarop iedereen in zijn beste Nederlands had geschreven dat ze mij een fijne zomer wensten.
Het blijst werd ik van de "toespraak" van Hassan* (analfabeet in het land van herkomst).
Hij wenste mij een fijne zomer en sprak de historische woorden:

Mevrouw, bedankt iek ben heel blie dat het jij gelukt is om mij te leren lezen!😘

Heel trots dat hij zo ver gekomen is, toen ik rond november 2023 met hem begon had iedereen het idee dat het nooit zou lukken. Rond maart 2024 had hij het ineens door en hij maakt nu zulke grote stappen.

*Niet zijn echte naam om het anoniem te houden.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.