Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

als ik dit zie zou ik ook zo graag een LEGO mens zijn.. maar als ik een keer start, dan kieper ik na 5 minuten al alle blokjes gefrustreerd terug in de doos. Ben super relaxed maar met LEGO ๐Ÿซฃ

krulliebollie schreef op 01-01-2026 om 13:29:

als ik dit zie zou ik ook zo graag een LEGO mens zijn.. maar als ik een keer start, dan kieper ik na 5 minuten al alle blokjes gefrustreerd terug in de doos. Ben super relaxed maar met LEGO ๐Ÿซฃ

Dit herken ik ๐Ÿ˜‚, en ik heb hetzelfde met puzzels ๐Ÿ˜‡

Lollypopje

Lollypopje

01-01-2026 om 14:28 Topicstarter

krulliebollie schreef op 01-01-2026 om 13:29:

Het is een van de weinige dingen die ik nog kan doen. Vooral omdat ik heel makkelijk even een paar blokjes kan doen en dan weer een paar uur kan laten liggen.ย 

En ik geniet er echt van om zoiets langzaam te zien groeien. Maar ik kan me voorstellen dat het niet ieders ding is ๐Ÿ˜

Lollypopje

Lollypopje

01-01-2026 om 14:29 Topicstarter

BlairW schreef op 01-01-2026 om 13:02:

komt helemaal goed dan ๐Ÿ˜ het is inderdaad gewoon een hele vrolijke en lieve set! Ik zat te kijken naar de nieuwe Stranger things set, maar die is zo duur ๐Ÿ˜ญ

Ai ja, die kost wel een rib. Ik koop sowieso geen hele dure sets, want ik doe er heel lang over om iets te bouwen. En ik heb geen zin om een half jaar met รฉรฉn set bezig te zijn ๐Ÿ˜‚

Over mijn Kerstman postoffice deed ik al ruim 1,5 maand ๐Ÿ˜‚

Lollypopje schreef op 01-01-2026 om 14:28:

[..]

Het is een van de weinige dingen die ik nog kan doen. Vooral omdat ik heel makkelijk even een paar blokjes kan doen en dan weer een paar uur kan laten liggen.

En ik geniet er echt van om zoiets langzaam te zien groeien. Maar ik kan me voorstellen dat het niet ieders ding is ๐Ÿ˜

Wat rot om te lezen dat je zo weinig kunt maar wat fijn dat LEGO jouw dan wel echt iets moois brengt. Lego er lekker op los. Ik hoop dat er een betere gezondheid in de toekomst voor jou inzet verschiet ligt ( geen idee of dit misplaatst is omdat ik niet weet hoe of wat maar het komt uit een oprecht hart).ย 

Ben blij van een heerlijk wandelingetje. Net toen we eraan toe waren om naar buiten te gaan, brak de zon door. Fijn een frisse neus gehaald.

Lollypopje

Lollypopje

01-01-2026 om 15:44 Topicstarter

krulliebollie schreef op 01-01-2026 om 14:35:

[..]

Wat rot om te lezen dat je zo weinig kunt maar wat fijn dat LEGO jouw dan wel echt iets moois brengt. Lego er lekker op los. Ik hoop dat er een betere gezondheid in de toekomst voor jou inzet verschiet ligt ( geen idee of dit misplaatst is omdat ik niet weet hoe of wat maar het komt uit een oprecht hart).

Neehoor niet misplaatst, lief juist ๐Ÿฉท

Ik waardeer dit soort wensen altijd. Al vind ik het bijvoorbeeld wel lastig als iemand mij specifiek beterschap wenst, want ik word niet beter. In de zin van dat er geen genezing is . Verbetering kan natuurlijk wel altijd nog. Maar ik weet dat het altijd een goed hard komt

Lollypopje schreef op 01-01-2026 om 14:29:

[..]

Ai ja, die kost wel een rib. Ik koop sowieso geen hele dure sets, want ik doe er heel lang over om iets te bouwen. En ik heb geen zin om een half jaar met รฉรฉn set bezig te zijn ๐Ÿ˜‚

Over mijn Kerstman postoffice deed ik al ruim 1,5 maand ๐Ÿ˜‚

Snap dat je er niet zo lang mee bezig wil zijn ย nee ๐Ÿ˜Š Maar fijn dat die kleinere sets dan uitkomst bieden! Ik bouw vrij snel door en dan vind ik het jammer als ik zo snel klaar ben weer. Maar genoeg kleinere sets die ik heel leuk vind! Ik heb ook veel winter village sets, bouw voor kerst altijd een lego dorp. Denk wel dat de nieuwe Stranger things set er komt. Staat mooi bij de oude, dus ergens vind ik het een โ€œmoetjeโ€ ook om ze beide te hebben ๐Ÿ˜ en ik ben groot fan van de serie, dat speelt ook mee natuurlijk!

Lollypopje

Lollypopje

01-01-2026 om 18:27 Topicstarter

BlairW schreef op 01-01-2026 om 18:26:

[..]

Snap dat je er niet zo lang mee bezig wil zijn nee ๐Ÿ˜Š Maar fijn dat die kleinere sets dan uitkomst bieden! Ik bouw vrij snel door en dan vind ik het jammer als ik zo snel klaar ben weer. Maar genoeg kleinere sets die ik heel leuk vind! Ik heb ook veel winter village sets, bouw voor kerst altijd een lego dorp. Denk wel dat de nieuwe Stranger things set er komt. Staat mooi bij de oude, dus ergens vind ik het een โ€œmoetjeโ€ ook om ze beide te hebben ๐Ÿ˜ en ik ben groot fan van de serie, dat speelt ook mee natuurlijk!

Ahhhh ja, dan moet je wel inderdaad ๐Ÿ˜

Vanavond de film De dirigent gekeken. Hij was fantastisch.ย 

Ondanks dat ik snipverkouden ben, heb ik wel als een roos geslapen.

Vandaag nog werken, maar als het niet gaat ga ik eerder naar huis.

Lollypopje

Lollypopje

02-01-2026 om 11:20 Topicstarter

Het sneeuwt. En echt dikke vlokken die ook nog eens blijven liggen. Ik lig echt te genieten vanaf mijn bank ๐Ÿฅฐ

Maar ik besef mij wel dat dat genieten een stuk makkelijker is als je het huis niet uit gaat ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜‚

Voor het eerst weer alleen de weekboodschappen gedaan . Ook met moeder. Was wel pittig weer maar toch gelukt.ย  Nu hopen dat de lijn omhoog niet weer afbuigt en blijft stijgen.

Mijn moeder gaat vaak klaverjassen en wint dan wel eens een rollade. Die krijgen wij dan want dat maakt ze niet voor zichzelf alleen. Vanmiddag eentje gemaakt, half om half rollade, zรณ lekker!

Van het kijken naar de vogeltjes in onze tuin. We hebben wat voer opgehangen en het is op het moment een drukte van belangย 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.