Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
RavIvaR
23-02-2026 om 21:50
Zulke ontmoetingen zijn waardevolle momenten! Mooi dat dat jullie nu nummers hebben uitgewisseld.
Mogelijk komt er een mooi nieuw contact uit voort.
Jojo63
24-02-2026 om 11:33
Elmie nog gefeliciteerd.
Leuk het breien, deden mijn moeder en oma ook idd sokken. En swahls,
Ja ik heb dat ook met meiden/dames, in de sauna van te laat om een nummer te vragen.
Het klikte zo leuk, hopelijk zie ik haar nog een keer.
Dat ondanks mijn verdrietige nacht, en de vele ergenissen, me terug kan herpakken. ( Komt er hopelijk nog iets van mn lijstje terrecht vandaag )
Moosey
24-02-2026 om 22:23
De scholeksters zijn terug! Hun roep is mijn absolute lievelingsgeluid. Het schreeuwt lente en Waddeneilanden voor mij 
En weer fijn paardgereden vanavond, ook blij van.
Groentetuin
25-02-2026 om 13:23
Dat ik schoonzoon op een onverwacht moment iets heel liefs tegen dochter hoorde zeggen.
Bakblik
25-02-2026 om 13:51
Blij en zelfs een traantje weggepinkt dat de knul die ik 3 jaar geleden flink heb geholpen met leren lezen nu afkoerst op een heel mooi uitstroomadvies van de isk. Als vrijwilliger mag ik daar niet geteste methodes gebruiken en dat werkt soms heel goed.
Hij was op zijn 16e als analfabeet uit Syrië gekomen en had aanvankelijk heel veel moeite met leren lezen maar toen hij het eenmaal door had ging hij als een speer.
Malibu2
25-02-2026 om 18:26
Bakblik schreef op 25-02-2026 om 13:51:
Blij en zelfs een traantje weggepinkt dat de knul die ik 3 jaar geleden flink heb geholpen met leren lezen nu afkoerst op een heel mooi uitstroomadvies van de isk. Als vrijwilliger mag ik daar niet geteste methodes gebruiken en dat werkt soms heel goed.
Hij was op zijn 16e als analfabeet uit Syrië gekomen en had aanvankelijk heel veel moeite met leren lezen maar toen hij het eenmaal door had ging hij als een speer.
Fijn! Dat gaat hem enorm helpen in de toekomst.
Evaluna
25-02-2026 om 18:49
Dochter is toegelaten op het speciaal onderwijs
De verwachting was dat de wachtlijst heel lang zou zijn, maar het is echt heel snel gegaan.
Blij voor haar en voor mij, hopelijk gaat dit rust geven 
rionyriony
25-02-2026 om 19:06
Het is prachtig weer geweest dus tuincentrum bezocht en goed nieuws: er zijn veel nieuwe lenteplanten o.a. viooltjes.
Tot in april is het hoogseizoen nieuwe tuinplanten. Ik heb niets gekocht want ik kon het niet met mezelf eens worden of ik een kamerplant zou kopen omdat het erg vroeg in het seizoen was en ik heb ze geen warme kamers te bieden. Zeventien graden kunnen ze wel hebben maar alleen als ze hier de zomer hebben doorgemaakt dus door de geleidelijke daling v.d. temp gehard zijn. Vind ik.
Daarna gewone boodschappen gedaan. De vis vergeten maar ik heb nog een paar stukjes in de vriezer.
Daarna thuis de levende restanten van de grotendeels doodgevroren drie bakken geraniums bij elkaar in een bak gepropt. Komt vermoedelijk goed. Als er enige reden is om te overleven dan houdt de geranium zich daar met twintig klauwtjes aan vast.
En alles bij lauwe temperaturen.
Malibu2
25-02-2026 om 19:23
Ik heb in tijden niet zo gelachen. Het was naar Nederlandse maatstaven enorm politiek incorrect, maar hier kan dat nog gewoon. En wat was dat heerlijk. Ik houd van die levenshouding, het geluk dat het uitstraalt.
ToetieToover
25-02-2026 om 20:30
Vandaag zag ik een citroengele vlinder dansen door de tuin. En ik zag een langzaam zwevende, zoemende, dikke hommel die mijn crocussen vereerde met een bezoekje. Ik heb me ingehouden om hem niet te aaien, dat zou hem storen met zijn belangrijke werk. Hij zag eruit alsof hij heel zacht zou aanvoelen. Trok zich van mijn gestaar niks aan, dus ik kon hem van dichtbij bekijken. 
Nick90
25-02-2026 om 20:32
Van het mooie zonnige en zachte weer vandaag, en leuke foto's van dochter op het kdv buiten in het zonnetje.
LazyCat
25-02-2026 om 20:35
ToetieToover schreef op 25-02-2026 om 20:30:
Vandaag zag ik een citroengele vlinder dansen door de tuin. En ik zag een langzaam zwevende, zoemende, dikke hommel die mijn crocussen vereerde met een bezoekje. Ik heb me ingehouden om hem niet te aaien, dat zou hem storen met zijn belangrijke werk. Hij zag eruit alsof hij heel zacht zou aanvoelen. Trok zich van mijn gestaar niks aan, dus ik kon hem van dichtbij bekijken.
Oh wat heerlijk! Ik heb een heel pakket vol vlinder- en bijenbloemen gekocht, dus ik hoop dat ze binnenkort ook weer bij mij rondvliegen. Dat is genieten
RavIvaR
25-02-2026 om 21:35
Vandaag heerlijk in het park op het terras van de zon genoten.
Door heen en terug te lopen ook nog een uur wandelen toegevoegd.
Wat een heerlijk weer was het vandaag!
Duufje
26-02-2026 om 08:17
De dag is nog jong vandaag. Maar gisteren was fijn. Werd erg blij van het weer (hoewel vooral van achter het raam, maar toch) en we hebben de dag heerlijk afgesloten met een voorstelling van Jochem Myjer. Was prachtig; persoonlijk, met een lach en een traan. Heel blij dat wij het geluk hadden ingeloot te worden voor kaartjes, want dat was bepaald niet vanzelfsprekend.