Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik word er blij van dat het nu nog licht is buiten.  

Broodjebrie schreef op 30-03-2026 om 14:41:

ik heb een nieuwe baan!!!

Gefeliciteerd 

Broodjebrie schreef op 30-03-2026 om 14:41:

ik heb een nieuwe baan!!!

Jaaaa, wat goed en fijn voor je 🥳 Gefeliciteerd

bedankt!!

gefeliciteerd broodje brie!

Gefeliciteerd BB!

dank jullie wel 

Ik wens je veel plezier in je nieuwe werk BroodjeBrie!

proficiat Brie! 👍 Op de plek waar jij zo graag wilde werken? 

Vraag aan kleindochter, wat een leuk jurkje heb je weer aan, van wie heb je die gekregen? Antwoord; van de post 😂

Lichtbron schreef op 31-03-2026 om 11:09:

proficiat Brie! 👍 Op de plek waar jij zo graag wilde werken?

Ja  Dank je wel!

Yumi schreef op 31-03-2026 om 14:21:

Vraag aan kleindochter, wat een leuk jurkje heb je weer aan, van wie heb je die gekregen? Antwoord; van de post 😂

Hahaha, wat schattig! 😂

Artikel in de lokale krant. 2 glazenwassers die verkleed als Spiderman en Superman de ramen wassen bij het ziekenhuis. "De kinderen worden er heel blij van".
Zo'n kleine moeite en zo vergeten de zieke kinderen hopelijk even hun ziek zijn. ❤️

PinkFlower schreef op 31-03-2026 om 20:27:

Artikel in de lokale krant. 2 glazenwassers die verkleed als Spiderman en Superman de ramen wassen bij het ziekenhuis. "De kinderen worden er heel blij van".
Zo'n kleine moeite en zo vergeten de zieke kinderen hopelijk even hun ziek zijn. ❤️

Ach gos    Wat ontzettend leuk!

MCMIYYIUDPA5H6HH3YK56EIMIJ7Y?version=1.1&channelId=0ap68000000cPXf&oid=00D680000036P8f

MCUNP3LWBUBNFKJHIPWBTGXLF7VQ?version=1.1&channelId=0ap68000000cPXf&oid=00D680000036P8f

Vandaag blij met :
-* Twee actuele LINDA.'s gevonden in de minibieb!
-* Een heerlijke wandeling gemaakt met mijn oppashondje en ondertussen bijgepraat  met  een vriendin, face to face hè!
-* Een mooi afgeprijsde 'longsleeve'  gevonden bij de HEMA.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.