Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

lientje69 schreef op 26-04-2026 om 16:37:

Dat het me ondanks mijn lage energielevel gelukt is een dierbaar familielid de laatste verzorging te geven. Misschien een beetje gek om hier blij om te zijn ?

Gecondeerd Lientje. Het is mooi dat je dit nog voor je dierbare kon betekenen, dus ik vind het niet gek dat je dit als een soort blij gevoel ervaart.

lientje69 schreef op 26-04-2026 om 16:37:

Dat het me ondanks mijn lage energielevel gelukt is een dierbaar familielid de laatste verzorging te geven. Misschien een beetje gek om hier blij om te zijn ?

Gecondoleerd Lientje.

Fijn dat je de laatste zorg hebt kunnen doen.

Dankbaar voor de lieve mensen om ons heen.
Kind heeft genoten van zijn verjaardag en is goed verwend.

Dank jullie  wel!

Vanmiddag heerlijk gewandeld, genoten van de mooie omgeving en het zonnetje.
En weer een x aantal km meer dan dat ik normaal loop.

Gisteren Henna kastanjebruin van de Holland and Barett in mijn grijze uitgroei en deels nog geverfde haar gedaan. Was een gok, voor hetzelfde geld wordt het grijze haar oranje. Morgen is toch Koningsdag 
Maar lijkt precies goed gegaan te zijn🙂

Kocht vandaag een moederfiets via Marktplaats en kreeg voor bijna niets een fietsstoeltje, een triptrapstoel en een peuterbed bij, ik ben weer helemaal voorzien voorlopig, echt heel blij mee, zo aarfig!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.