Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Het was eindelijk soort van rustig op het werk, tevreden met mijn rooster, paar andere taken waar ik me op kan storten en nu gaat er waarschijnlijk weer het een en ander veranderen = ik dus ook weer moeilijk in slaap komen.

Ook weer plafonddienst.
Deze donkere dagen zijn de vervelendste tijd van het jaar.

Ik hoop dat jullie nog wat geslapen hebben!

Zelf was ik er weer vroeg bij vanochtend.  Ik heb het druk en dan slaap ik wat minder. Meer tijd om alles te doen en te verwerken. Na komende maandag moet er meer rust komen.

Wel wat maar ik heb ook alweer weken pijn in mijn heup dus als ik daarop lig word ik wakker.
Zit er al 1,5 jaar mee te klooien, fysio gehad, injecties ook al. Van de zomer was het "weg" maar nu alweer zo'n 2 maanden terug.

En weer plafonddienst.

Weer plafonddienst.
Volgens het radiostation is december zeker weten de mooiste tijd van het jaar

Kerst   

Ik ben goed in slaap gevallen, maar nu al weer een uurtje wakker. Ziek, en loop te piekeren over alles wat nog “moet”. Ook al besloten dat alles en iedereen de pot op kan dit weekend  maar het brengt me nog geen rust. Even afleiding zoeken en hopelijk daarna nog een paar uur slapen.

hier niet ziek - wel wakker - er moet nog van alles maar ik ben al vaag maandagnacht elke nacht om drie uur wakker en slapen heeft de prioriteit maar het lukt niet

anders bijna nooit last van maar ik kom bijzonder ongelukkig de nachtdienst uit op deze manier

Ik moet maandag naar de huisarts voor slaap onderzoek. Ik vrees dat ik apneu heb

Bloemenzee schreef op 19-12-2025 om 03:15:

Kerst

Ik ben goed in slaap gevallen, maar nu al weer een uurtje wakker. Ziek, en loop te piekeren over alles wat nog “moet”. Ook al besloten dat alles en iedereen de pot op kan dit weekend maar het brengt me nog geen rust. Even afleiding zoeken en hopelijk daarna nog een paar uur slapen.

Ik moe(s)t ook altijd heel veel van mezelf. Heb het nu inmiddels  ( gedwongen  ) voor zo'n 70 à 80 procent  weten om te buigen naar : ik wil.  Dat maakt het makkelijker om los te laten heb gemerkt.  Hopelijk geeft je beslissing  je  wat rust dit weekend en kan je een beetje  bijslapen. 

Melmel, kerst en GroenTuintje  ook sterkte. Zal duimen voor wat goede nachten voor jullie.

lientje69 schreef op 19-12-2025 om 19:04:

[..]

Ik moe(s)t ook altijd heel veel van mezelf. Heb het nu inmiddels ( gedwongen ) voor zo'n 70 à 80 procent weten om te buigen naar : ik wil. Dat maakt het makkelijker om los te laten heb gemerkt. Hopelijk geeft je beslissing je wat rust dit weekend en kan je een beetje bijslapen.

Er staat niet zo heel veel gepland dit weekend, maar nu ik niet fit ben gaat niet alles. En ik vind het nog wat lastig wat anderen van me kunnen/willen/mogen verwachten. We gaan het zien… Ik kijk wel uit naar maandag moet ik zeggen. 

lientje69 schreef op 19-12-2025 om 19:06:

Melmel, kerst en GroenTuintje ook sterkte. Zal duimen voor wat goede nachten voor jullie.

Dankje. Vandaag weer moe wakker. Weinig uren geslapen en veel wakker geworden

lientje69 schreef op 19-12-2025 om 19:06:

Melmel, kerst en GroenTuintje ook sterkte. Zal duimen voor wat goede nachten voor jullie.

Dankjewel.

Vannacht redelijk geslapen . Jij ook sterkte Lientje 💐

kerst schreef op 20-12-2025 om 08:00:

[..]

Dankjewel.

Vannacht redelijk geslapen . Jij ook sterkte Lientje 💐

Ik lag al om half  10 in mijn bed  en werd wakker  van de wekker om 8 uur. Wel een paar keer even 10 minuten wakker geweest maar viel snel weer in slaap. Was echt zó moe. Merkte het gisteren  al. Het liep absoluut  niet soepel ( nu is dat sowieso standaard de laatste tijd maargoed). Er ging heel veel mis , ik was onwijs moe en voelde me echt ellendig.  Vandaag  iets beter. Heb de weekboodschappen gedaan en dat is wel een aanslag op mijn hoofd merk ik. Dus zit nu lekker met een kopje koffie op de bank. Meeste is al opgeruimd  , laatste beetje komt straks wel.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.