Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Poezel_en_Wip

Poezel_en_Wip

20-06-2026 om 01:00 Topicstarter

Plaknacht. Dat wordt niets.

Welterusten Kaassoufflee en jij hopelijk ook nog, kerst.

20 na 2 ... Ideaal uur om wat Schotse muziek af te spelen en te BBQ'en in een buurt vol rijhuizen en kinderen, vinden de achterburen.

Tijdens de match (Schotland - Marokko) kon het mij nog niet zoveel schelen dat ik die hele match gewoon kon volgen zonder mijn tv op te moeten zetten.
Maar een half uur na de match mag het zo stilaan gaan stoppen ...

(En nu vooral ook hopen dat ik zodadelijk niet ook nog Brazilië - Haiti cadeau krijg.)

En weer plafonddienst.

Slaappil doet niks meer.
En vanmiddag twee en half uur geslapen, dus nu weer wakker liggen.

wakker door geluidsoverlast dronken droppies komen thuis. En gaan nu luid buiten praten 

Hier was het stil, maar ook dat garandeert geen goede nachtrust. Te warm, te koud (!), onweer, plassen, draaien, lig niet lekker, gevoelige mond, nadenken.

Het was vies warm waardoor ik niet kon slapen, tegen 2.30 begon het onweer en kon ik dweilen omdat de regen ineens als een waterval naar beneden kwam, door het open raam. Opgestaan met pijn in mijn nek, misschien is die ventilator naast m'n bed niet zo'n goed idee? 
Hoe dan ook volgens de weersverwachting van wordt het komende week nog warmer. 
🥵

ja het is benauwd. Hier een plafondventilator en een gewone ventilator als ik ga slapen. Ik doe altijd een dun laken over mij heen, vooral nek, anders idd stijve nek volgende ochtend

Warm... 
Net slaapdronken  op weg om te plassen gevallen  , dat wordt weer een prachtige blauwe plek met dank aan mijn bloedverdunner.  En nu last van mijn maag. Barbecue is niet helpend als je last hebt van maagzuur ( maar wel gezellig   en ik moet al zoveel missen )  
En in slaap vallen was helaas ook al moeilijk door overprikkeling.  Jammer. Het ging verder wel redelijk ( kinderen waren er voor vaderdag  ) maar helaas heb ik er met vertraging , dan toch last van.

Ik heb 3 uur geslapen, toen zo'n 3 uur wakker met mega (hormonale) hoofdpijn. Toch nog even in slaap gevallen, om 5.45 wakker en eruit gegaan. Het is koud buiten....🙃

Zat om kwart voor twee weer in de huiskamer. Wegens onverwachte gebeurtenissen die vooral irritant waren.

Om half zes wakker
Zes uurtjes geslapen.

kerst schreef op 23-06-2026 om 06:11:

Om half zes wakker
Zes uurtjes geslapen.

Dat zou voor mij doorslapen zijn...Maar nog veel te weinig idd.

Ik heb zowaar ruim 7 uur geslapen! Sorry, verkeerde topic daarvoor maar dit is zeldzaam.

Ik slaap de laatste dagen ook redelijk ondanks de warmte omdat ik mezelf dwing op mijn goede zij te liggen denk ik. Werd vannacht helaas wel 2x wakker met kuitkramp dat was wel ff irritant. 
Ik blijf alleen wel zo ontzettend moe maar dat zal ook wel met de warmte te maken hebben.

Maheiden schreef op 23-06-2026 om 06:49:

[..]

Dat zou voor mij doorslapen zijn...Maar nog veel te weinig idd.

Ik heb zowaar ruim 7 uur geslapen! Sorry, verkeerde topic daarvoor maar dit is zeldzaam.

Heerlijk toch

Nogal volle dag op het werk gehad, dus momenteel voel ik me 🤯 En morgen een paar dingen vrij strak achter elkaar gepland… Moet goedkomen, voel toch lichte stress.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.