Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Vrouw85 schreef op 28-06-2026 om 04:39:

Sinds 2 uur wakker door het onweer. We moesten nog ramen sluiten en kwamen er daarbij achter dat er 1 raam letterlijk uitgewaaid op kinderkamer was dus raamgat dicht staan schroeven en daardoor klaarwakker. Dus nu lig ik op de bank met voetbal aan. Man rn kinderen slapen wel weer.

Wauw! Heftig zeg! Sterkte! 

Ben wakker vanaf één uur of drie; harde regen en onweer; onze poes is er bang van, loopt onrustig op de trap en de hal op en neer te miauwen. Zo zielig.

ik moest vannacht de tuinkussens nog naar binnen gooien daarna lag ik wakker 2 uur en ben gelukkig nog in slaap gevallen erna

Jullie geloven het niet maar ik heb best ok geslapen in de b&b.
We hadden een andere, koelere en grotere, kamer gekregen en een ventilator naast het bed..
Hadden voor het slapen nog buiten in de tuin gezeten en onder de douche gegaan dus waren niet meer plakkerig.
Wij hebben beide dus helemaal niks meegekregen van de storm 

Zal voor een groot gedeelte wel aan de biertjes liggen die we op het festival geproefd hebben 

Ik was afgelopen weekend in een hotel met mijn man. Amper geslapen. Kamer had geen airco en we sliepen op de eerste etage onder een plat dak. Zo heet was het. Maar ik kan weer naar huis. Het personeel van het hotel moet werken in die hitte. Niet te doen.

Halfvier zat ik alweer met de koffie in de huiskamer. Ik heb de planten maar vast gedaan. Gisteren moest ik ze om twaalf uur nog steeds doen vanwege uitlopende gesprekken. Dus dat heb ik nu bij deze vermeden. 

Geen idee natuurlijk waarom ik nu wakker ben... (beetje vloeken in de kerk hier)

Ik weet waarom ìk wakker ben; Nederland-Marokko; nou en wat een pittige 1e helft is dit zeg! Gelukkig hebben we een hele goede keeper!!

Zilver_gray schreef op 30-06-2026 om 03:54:

Ik weet waarom ìk wakker ben; Nederland-Marokko; nou en wat een pittige 1e helft is dit zeg! Gelukkig hebben we een hele goede keeper!!

Zeg dat wel! Wat is Marocco goed zeg, een spannende wedstrijd zo. 

Ik had om 4 de wekker gezet zodat ik vanaf 2e helft kon kijken. Dadelijk gewoon vroeg starten met werken na de wedstrijd nu ik toch wakker ben

0lijfje schreef op 30-06-2026 om 04:20:

[..]

Zeg dat wel! Wat is Marocco goed zeg, een spannende wedstrijd zo.

Ik hoop wel dat Nederland nog gaat scoren ( en op een voorsprong blijft) zit niet te wachten op verlenging, laat staan penalty’s.

Vrouw85 schreef op 30-06-2026 om 04:31:

Ik had om 4 de wekker gezet zodat ik vanaf 2e helft kon kijken. Dadelijk gewoon vroeg starten met werken na de wedstrijd nu ik toch wakker ben

Oh ja dat is ook een manier 

Ik ben ook wakker en kan niet meer slapen …

Jaaaaaa!!!!! 1-0 Nederland 

Juich nooit te vroeg...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.