Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Ik ben klaarwakker 🤷‍♀️
Dus ik probeer me weer even moe te lezen zonder de rest van het gezin wakker te maken. 

Hier ook wakker. L ik g constant te hoesten dus maar even Strepsels gepakt.

Zoveel onrust in mijn lijf....kan er niet van slapen.

lientje69 schreef op 11-08-2026 om 00:00:

Zoveel onrust in mijn lijf....kan er niet van slapen.

hier ook weer veel te laat slapen 

Met veel moeite ruim na middernacht in slaap gekomen en nu ook al weer een tijd wakker. We hebben zojuist besloten om vandaag al naar huis te gaan ipv morgen. Ik voel me niet fijn hier op dit vakantie-adres, en mijn man stelde het voor. Voel me er opgelucht door. We gaan via een leuke route naar huis, waardoor het toch nog een echte vakantiedag wordt. Lang geleden dat ik eerder naar huis ging van een vakantie, maar dit is voor ons beider welbevinden de beste keuze.

Jammer kaassoufflee  maar wel beter dan. Een goede terugreis gewenst!

Ik ben er uiteindelijk maar uit gegaan.  Warme melk gedronken.  Even gelezen. Uiteindelijk in slaap  gevallen maar een zeer onrustige nacht gehad. 
En ook vroeg weer wakker.  Helaas heb ik juist vandaag een drukke  dag dus dat gaat wat worden.

Hier ook onrustig, beiden. Vandaag de uitvaart dus niet zo gek.

Weer thuis geslapen, maar heel onrustig: telkens wakker na een klein uurtje slapen, zere keel, snurken, nare en rare dromen, zweten…morgen mag ik weer naar de overgangsverpleegkundige, ik hoop dat er iets aan de angsten, de vele opvliegers en het slechte slapen te doen is. De bio-identieke hormonen mag ik niet meer ivm borstkanker, dus we moeten iets anders vinden. 

Ik kon de slaap weer niet vatten vannacht. Lag maad te draaien en weer veel te vroeg wakker.

enorme nachtmerrie vannacht weer

Wij kwamen rond 1 uur vannacht thuis van vakantie dus snel de auto uitgepakt en het bed ingestapt.. 
Lag net een uurtje te slapen en toen ging de pieper (brandweer) van man  
Daarna heel onrustig en licht geslapen want hij kwam ook weer terug naar huis natuurlijk dus weer lamp aan

Wakker.  Onrust.  Pijn. En verder geen idee.1,5 uur geslapen  en nu niet meer kunnen verder slapen.

Ik lag jn een soort alcohol coma ( feestje meteen na werk) laat slapen en man is op de bank in slaap gevallen en de gordijnen van de slaapkamer zijn niet eens dicht..maar ja om dit nu elke dag/week te doen..
Vanavond maar vroeg naar bed.

Mijn buren zaten vannacht nog tot heel laat in de tuin te praten. Uiteindelijk viel ik in slaap maar om 2.45 moesten ze ineens heel hard lachen om iets waardoor ik weer klaar wakker was.

ik slaap beter sinds ik dubbele dosering neem van de saffraan capsules van de Vitaminstore. Maar de apotheek zegt dat ik het bij 1 capsule moet houden in verband met mogelijke wisselwerking andere medicatie 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.