Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Broodjebrie
25-03-2026 om 18:31
Yumi schreef op 25-03-2026 om 18:19:
[..]
Nog 2 nachtjes slapen
🤞
Kan me niet snel genoeg gaan haha!!
Yumi
30-03-2026 om 19:22
Vorige week voor onderzoek naar dermatoloog, alles in orde, kreeg zelfs een compliment voor mijn goede huid. Paar dagen later zoek ik het verslag in Yumiziekenhuis.nl en schrik me helemaal naar, zou er bijna een hartverzakking van krijgen! Stonden allerlei huidproblemen in die helemaal niet zijn besproken. Werd er niet bepaald blij van en besloot vandaag mijn vragen te mailen. Vanmorgen zoek ik het verslag er opnieuw bij en ben flabbergasted, waar is al die ellende gebleven? Blijkt dit verslag gedateerd één dag nadat ik het in eerste instantie gelezen heb. Het eerdere is verwijderd en nu klopt het met wat we besproken hebben, maar de rode vlekken van de stress had ik wel
Heb ik me voor niets druk lopen maken, en ja misschien had ik eerder moeten bellen, maar had al genoeg aan m'n hoofd. Iedereen vergist zich weleens. maar vraag me af of iemand die mevrouw of meneer die mijn goed nieuws verslag..... (misschien) heeft gelezen nog even gebeld is. 
Broodjebrie
30-03-2026 om 19:44
Yumi schreef op 30-03-2026 om 19:22:
Vorige week voor onderzoek naar dermatoloog, alles in orde, kreeg zelfs een compliment voor mijn goede huid. Paar dagen later zoek ik het verslag in Yumiziekenhuis.nl en schrik me helemaal naar, zou er bijna een hartverzakking van krijgen! Stonden allerlei huidproblemen in die helemaal niet zijn besproken. Werd er niet bepaald blij van en besloot vandaag mijn vragen te mailen. Vanmorgen zoek ik het verslag er opnieuw bij en ben flabbergasted, waar is al die ellende gebleven? Blijkt dit verslag gedateerd één dag nadat ik het in eerste instantie gelezen heb. Het eerdere is verwijderd en nu klopt het met wat we besproken hebben, maar de rode vlekken van de stress had ik wel
Heb ik me voor niets druk lopen maken, en ja misschien had ik eerder moeten bellen, maar had al genoeg aan m'n hoofd. Iedereen vergist zich weleens. maar vraag me af of iemand die mevrouw of meneer die mijn goed nieuws verslag..... (misschien) heeft gelezen nog even gebeld is.
Jeetje wat een schrik zeg!!
Broodjebrie
31-03-2026 om 14:29
je appt me alleen als het slecht met je gaat. Ik kan hier niks mee, hoe rot ik het ook voor je vind dat het niet goed gaat. Je bent vaag in je berichten en je vraagt niet eens naar mij, en als je het al eens vraagt en ik antwoord, dan onderbreek je me. Ik ben hier zo klaar mee.
Bakblik
31-03-2026 om 14:41
Maham........ Ik ben in de afgelopen 4 weken 5 keer met je naar de poli geweest en dat doe ik met liefde, echt. Maar daarvoor heb ik wel ruimte moeten maken in mijn agenda en zijn er, vooral op huishoudelijk gebied, dingen blijven liggen. Ik heb geen tijd om nu een half uur met je te bellen en dan morgen weer met je naar de volgende dokter te gaan. Ik wil nu die badkamer een keer grondig soppen.
Lichtbron
31-03-2026 om 15:53
Netherfield schreef op 31-03-2026 om 14:56:
Voor lichtbron
https://www.funda.nl/detail/huur/breda/appartement-markendaalseweg-67-h1/89747513/
Ik ga vanavond even goed doorlezen...
Dank je wel.. 💋
Bloemenzee
31-03-2026 om 19:16
Dus omdat jij van een mug een olifant had gemaakt, hebben we vanmorgen op een klotemanier afscheid genomen en heb ik de hele dag een klotegevoel gehad. Lekker dan.
Rekenenisleuktaalook
31-03-2026 om 22:48
Mens, die vaatwasser kun je ook morgen uitruimen. Het is niet verplicht met een lege vaatwasser te gaan slapen. Die twee koffiekopjes kun je prima laten staan op het aanrecht.
En als je het nu nog wil doen, doe dan in godsnaam zachtjes met de kastdeurtjes, met de laden. Laat geen pan vallen zoals zo'n beetje elke avond. Liggen wij weer stijf van schrik in ons bed.
Yumi
31-03-2026 om 22:58
Lichtbron schreef op 31-03-2026 om 15:53:
[..]
Ik ga vanavond even goed doorlezen...
Dank je wel.. 💋
Lichtbron in de informatie op Funda staat een foutje, ze maken namelijk onderscheid in servicekosten die wel/niet verrekenbaar zijn. Dat klopt niet, de servicekosten tellen niet meer mee voor de huurtoeslag sinds 1 januari 2026.
Succes, ik hoop dat je snel een woning krijgt!
Rogue
02-04-2026 om 11:09
my god today.....
jullie hebben allebei een freaking rijbewijs.. gebruik het verdomme!!! 
lientje69
02-04-2026 om 12:21
Klote hoofd! Word er helemaal gek van. En waarom mag ik niet vinden dat het voor mij niet meer hoeft? Wie zijn jullie allemaal om mij te vertellen wat ik moet vinden? Ga ff een week in mijn schoenen staan. Of liever gezegd in mijn bed- op de bank - in mijn bed liggen met een raar hoofd dat niks wil en waardoor je je mega beroerd voelt. Want veel verder dan bed - bank - bed kom ik niet. Mag ik het niet gewoon zat zijn ? 
kerst
02-04-2026 om 13:10
Het lijkt wel alsof veel mensen bang zijn voor stilte. Hele dag maar praten en muziek aan. Kinderen die niet gecorrigeerd worden in voortdurend gegil. Of ze nemen een Corgi hond.
Bakblik
02-04-2026 om 13:55
Ja meneer de fysio, ik snap wat je zegt. Dat ik met mijn gebrek keuzes moet maken in wat ik nog wel of niet meer wil doen. Van niet alle activiteiten (waar ik last van krijg) staat vast dat ik ze perse moet doen in huis. Man of kinderen kunnen dat overnemen, dat is waar. Voor sommige dingen kan ik een apparaat inzetten, ook dat klopt. Een mixer/keukenmachine is voor mijn hobby een handige aanvulling, dan hoef ik niet alles met de aangetaste hand te doen. Maar het gemaakte beslag in de cakevorm doen moet toch met de hand, dat gaat niet vanzelf.
Als het nog erger wordt dan moet ik zeker nadenken of ik mijn hobby wil opgeven maar voor nu ben ik op zoek naar tips om dingen makkelijker/minder pijnlijk te maken.
🤞