Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Yumi
12-04-2026 om 18:40
kerst schreef op 12-04-2026 om 16:33:
Fijn dat het weer warmer wordt buiten, maar dan ook gelijk weer meer buren lawaai. Compleet met geblaf van de als sterk vocaal aanwezig bekend staande corgi..
Dit
De wereld is zoveel stiller in de winter. Heerlijk dat het warmer wordt en het buitenleven weer gaat starten, maar waarom sommige mensen daardoor veel luidruchtiger zijn is me een raadsel.
Ik heb me voorgenomen me niks meer aan te trekken van mijn glurende buren, ga er gewoon zitten. Wel zin om een plantenspuit op die smoel te zetten, als ze tussen de schotten loeren maar de verstandhouding is al niet best
Herfstappeltaart
12-04-2026 om 18:48
Yumi schreef op 12-04-2026 om 18:40:
[..]
Dit
De wereld is zoveel stiller in de winter. Heerlijk dat het warmer wordt en het buitenleven weer gaat starten, maar waarom sommige mensen daardoor veel luidruchtiger zijn is me een raadsel.
Ik heb me voorgenomen me niks meer aan te trekken van mijn glurende buren, ga er gewoon zitten. Wel zin om een plantenspuit op die smoel te zetten, als ze tussen de schotten loeren maar de verstandhouding is al niet best
![]()
Serieus? Tussen de schotten door loeren?
Wat vervelend zeg. Kun je er niet iets tegenaan maken? Een bamboe schutting ofzo?
Yumi
12-04-2026 om 19:39
Herfstappeltaart schreef op 12-04-2026 om 18:48:
[..]
Serieus? Tussen de schotten door loeren? :( Wat vervelend zeg. Kun je er niet iets tegenaan maken? Een bamboe schutting ofzo?
Ja helaas, al voor ik hier woonde en bezig was het huis in orde te maken.
Bij mij staan 2 delen van ongeveer 1.80 hoog, het eerste deel is een scherm, met een bevestiging zoals hieronder op de foto aan een pilaar, daartussen staan ze te gluren. Voor het lage deel na de pilaar heb ik een bamboeschutting, ook dat weerhoudt ze er niet van om via de balkonrand omheen te kijken...