Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Bellebelle
23-04-2026 om 18:53
kerst schreef op 21-04-2026 om 19:13:
Sommige mensen vanmiddag bij de seniorenclub schenen het concept vol niet te begrijpen.
Als er enorme woningnood is, dan komt dat volgens hen omdat er niet genoeg betaalbare woningen zijn bijgebouwd afgelopen decennium.
Nee, dat komt omdat de Nederlandse bevolking flink gegroeid is tot 18 miljoen mensen in dit kleine kikkerlandje..
Ik moet de mensen van jouw senioren clubje wel gelijk geven, maar die discussie zal
Ik hier niet starten, aangezien we hier alleen onze ergernissen opschrijven.
Yumi
23-04-2026 om 19:27
Bellebelle schreef op 23-04-2026 om 18:53:
[..]
Ik moet de mensen van jouw senioren clubje wel gelijk geven, maar die discussie zal
Ik hier niet starten, aangezien we hier alleen onze ergernissen opschrijven.
Nee hoor, het hoeven geen ergernissen te zijn. Het mag ook iets leuks zijn dat je niet hardop wil zeggen....
MissHolmes
24-04-2026 om 10:03
Tuinfluiter schreef op 23-04-2026 om 17:12:
[..]
Fijn om weer een bericht van je te lezen (had je een tijdje gemist) ook al is het onderwerp voor jou niet zo leuk.
Hoop dat het verder goed met je gaat
![]()
Off-topic maar wat een lief bericht 😊. Ja gaat goed, wel wat dingen aan mn hoofd maar c'est la vie...
lientje69
24-04-2026 om 10:20
Tsja..... en de rest hou ik toch maar even voor me. Ben over het algemeen vrij herkenbaar en je weet niet wie er meeleest.
Bakblik
24-04-2026 om 11:44
Ik snap dat je twee kinderen (de een bijna 4 de ander ruim 2 schat ik zo) niet alleen thuis kunt laten als je boodschappen gaat doen maar waarom mogen de kinderen allebei zo'n kinderkarretje en neem jij een grote kar MET handscanner?
Dat kan je toch niet in het gareel houden?
Je moet
- focussen dat je alle boodschappen scant
- De kinderen bij je houden
- Zorgen dat ze geen dingen in hun karretje mikken die je niet wil kopen
- Zorgen dat ze mijn tante Tineke niet overhoop rijden.
Ook al ben je een vrouw: Dit zijn teveel taken om te multi-tasken.
Rekenenisleuktaalook
24-04-2026 om 17:47
Buurvrouw, wij zeggen ook wel eens iets over jullie, heus, niets menselijks is ons vreemd. Maar, buurvrouw dat doen wij wel buiten jullie gehoorsafstand. Als jullie rechts van de schutting zitten en wij links, dan zitten we feitelijk naast elkaar. Best raar om het dan over ons te hebben.
Koettie
25-04-2026 om 09:44
Al die stress om niets, was zo gepiept. Maar hij leert er nooit wat van, volgende keer weerrr stress.
Broodjebrie
25-04-2026 om 10:43
nee ik wil niet met jou een weekendje weg. Je hebt nog maar 1 therapie sessie gehad dus ik vind dat nog te vroeg. Ik wil eerst afwachten komende tijd of het echt beter met je gaat.
madee
25-04-2026 om 19:57
Moet ik àlles uit je trekken? Je kan toch zelf ook bedenken dat ik graag een update wil in deze spannende situatie en waarvoor ik me gisteren een slag in de rondte heb gewerkt om nog te redden wat er te redden valt? En je hebt er verdorie niet eens wat mee gedaan…
lientje69
27-04-2026 om 15:47
Vertel mij dan gewoon niks en vecht het lekker samen uit als ik toch niks mag zeggen!