Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Dolfje
05-07-2026 om 16:03
Rogue schreef op 05-07-2026 om 15:36:
[..]
ik stiekem ook
maar het is zo'n gedoe om kaartjes te scoren voor concerten
Dit
Grindelwald
05-07-2026 om 16:53
Rogue schreef op 05-07-2026 om 15:36:
[..]
ik stiekem ook
Ja zo jammer is dat. In de wachtrij. Niet op F5 drukken. Vervolgens uitverkocht. Om daarna veel kaarten voor driedubbele prijzen op ticketmaster en marktplaats te zien verschijnen.
Yumi
05-07-2026 om 22:51
Grindelwald schreef op 05-07-2026 om 16:53:
[..]
Ja zo jammer is dat. In de wachtrij. Niet op F5 drukken. Vervolgens uitverkocht. Om daarna veel kaarten voor driedubbele prijzen op ticketmaster en marktplaats te zien verschijnen.
Vreselijk, wat dat betreft lig ik liever op een zaterdagochtend om 5 uur op de stoep van het VVV om een kaartje te scoren. Hopeloos uit de tijd, maar het was wel zo gezellig 
Rogue
07-07-2026 om 16:04
Grindelwald schreef op 05-07-2026 om 16:53:
[..]
Ik vraag me dan vaak af, hoe ze dat voor elkaar krijgen.
een keer heeft mijn zus via de Amerikaanse site kaarten gekocht omdat het via ticketmaster onmogelijk was. (Is wel dik 20 jaar geleden)
OT; mocht je willen pik 😆,
RavIvaR
07-07-2026 om 17:21
ik erger me aan de nieuwe scharrel van een buur die al jaren overlast veroorzaakt.
Parkeert dagelijks de auto met open kofferbak zodat de scanauto van de parkeercontrole het nummerbord niet kan scannen.
De parkeerplekken zijn schaars en zelf betalen we wel altijd en als we dat eens vergeten komt er gegarandeerd een boete.
Schemerlampje
07-07-2026 om 17:24
RavIvaR schreef op 07-07-2026 om 17:21:
ik erger me aan de nieuwe scharrel van een buur die al jaren overlast veroorzaakt.
Parkeert dagelijks de auto met open kofferbak zodat de scanauto van de parkeercontrole het nummerbord niet kan scannen.
De parkeerplekken zijn schaars en zelf betalen we wel altijd en als we dat eens vergeten komt er gegarandeerd een boete.
Stapt er dan niemand uit de scanauto om die auto te controleren? Die valt het toch ook op dat er elke dag een auto met de klep open staat?
RavIvaR
07-07-2026 om 17:27
Ik kan me voorstellen dat dat wel een keer gaat gebeuren, maar tot nu toe lijkt het te werken.
Schemerlampje
07-07-2026 om 21:29
Dolfje schreef op 07-07-2026 om 19:55:
Hoe nieuw is die scharrel als hij al jaren overlast veroorzaakt?
Ik lees het als dat de scharrel nieuw is, en de buurman degene die overlast veroorzaakt. Maar zoals jij het leest, zou ook kunnen.
RavIvaR
07-07-2026 om 21:59
Schemerlampje schreef op 07-07-2026 om 21:29:
[..]
Ik lees het als dat de scharrel nieuw is, en de buurman degene die overlast veroorzaakt. Maar zoals jij het leest, zou ook kunnen.
Zo bedoelde ik het inderdaad. Zie nu dat het ook anders te lezen is.
Bakblik
09-07-2026 om 11:13
Kunnen we terug naar de tijd dat nog niet alle apparaten computertechnologie in zich hadden?
Van onze auto snap ik niks meer dat is een halve computer, vanochtend wilde mijn elektrische tandenborstel (goede uitvinding trouwens) niet starten, want de bleu tooth was uitgevallen! 10 minuten aan het pielen geweest en uiteindelijk maar mijn handtandenborstel uit de kast getrokken. Als ik tijd heb ga ik wel even studeren met het boekje erbij om dat ding weer aan de gang te krijgen.
Yumi
09-07-2026 om 12:18
Bakblik schreef op 09-07-2026 om 11:13:
Kunnen we terug naar de tijd dat nog niet alle apparaten computertechnologie in zich hadden?
Van onze auto snap ik niks meer dat is een halve computer, vanochtend wilde mijn elektrische tandenborstel (goede uitvinding trouwens) niet starten, want de bleu tooth was uitgevallen! 10 minuten aan het pielen geweest en uiteindelijk maar mijn handtandenborstel uit de kast getrokken. Als ik tijd heb ga ik wel even studeren met het boekje erbij om dat ding weer aan de gang te krijgen.
Waar kan ik stemmen? 
Je hebt helemaal gelijk!
Nieuwe tv gekocht dan kon je enkele jaren geleden de stekker in het stopcontact doen, en dan zocht hij zelfs de zenders en je was klaar. Nu krijg je vragen waarbij ik denk waarvoor is dat? 🤔
Tijd geleden kom thuis, brandlucht bleek de wasmachine te zijn. Stekker eruit en winkelier gebeld, monteur.... Tja mevrouw ik kan u niet helpen, weet niet waar het aan ligt want de machine heeft de foutcode niet opgeslagen, mogelijk omdat u de stekker eruit heeft getrokken. Hij doet het wel, zou hem een tijdje in de gaten houden en mocht het weer voorkomen kan je ons altijd bellen.
Rekenenisleuktaalook
09-07-2026 om 14:21
Een tent is niet geluiddicht. Dus weglopen van je caravan om achter mijn tent luidkeels te gaan staan bellen is vooral heel fijn voor je eigen vrouw en kinderen. Niet voor de rest van de mensen op dit veldje.
Rogue
10-07-2026 om 08:24
misschien moest je het dan in SOP zetten, dan was het wel ''schoongeweest''
zeikwijf
ToetieToover
10-07-2026 om 08:43
Rekenenisleuktaalook schreef op 16-06-2026 om 19:12:
[..]
Ook als dat 8,50 kost?
Ja, daar zou ik niet moeilijk over doen. En als ik dat te duur vindt, zou ik zeggen dat het budget lager is en dat dit geen optie is.