25metveelvragen
12-07-2026 om 23:28
Hele lichte streepjes en negatieve testen
Hoihoi,
Ik heb een hoop vragen, en snap er allemaal niks meer van.
23 mei heb ik mijn mirena spiraal verwijderd, 20 juni ben ik voor het eerst weer ongesteld (na +/- 6 jaar en 10 maanden).
Ik en mijn partner zijn ondertussen wel actief (👀) geweest.
Ik ben de laatste week/weken best vaak misselijk en heb wat krampen in mijn onderbuik. Dit is even afgezakt. Maar de misselijkheid lijkt nu lager te zitten in m'n buik/maag te zitten.
Ook heb ik vorige week flink last van hoofdpijn gehad.
Daarnaast lijkt ik ook wat zuurbranden te hebben/voel m'n slokdarm wat branderig. Er komt niet zo zeer zuur omhoog.
Ik heb de afgelopen tijd veel testen gedaan, deze gaven elke x niks aan.
Gisteravond voelde ik mij na een avond gezellig en goed eten met vrienden ineens helemaal niet lekker worden, en insane misselijk.
Op dat moment wat ik het zat, en heb ik een aantal testen gedaan. Van de 7 kwamen er bij 3 een heel licht streepje tevoorschijn en bij 4 niet. (Uit de zelfde urine)
Later heb ik er nog een aantal gedaan, die gaven wederom weer niks aan.
Vanochtend nog een aantal, die gaven ook weer niks aan.
Maar nu vanavond gaven 2 van de 4 een heel licht streepje, die kwamen wat later, maar lijken nu weer wat lichter/bijna weg.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik totaal nergens last van, alleen wat krampen, waar ik toen niks achter zocht. Daar kwam ik er rond 5,5 week achter. Die test was ook instant overduidelijk positief.
Ik snap er niks van, wat denken jullie?
Is nu stoppen met water drinken en morgen ochtend weer een test doen de beste stap? Of wacht ik een aantal dagen?
Bedankt!
FruitMoeder
16-07-2026 om 07:55
Poezenmeisje schreef op 16-07-2026 om 07:41:
[..]
Ze was in elk geval onherkenbaar in beeld, we zagen maar één onderdeel van haar en dat zie je gewoonlijk niet. En al helemaal niet in deze toestand.
Niet onherkenbaar want je wist dat zij zijn vrouw was. Als je haar samen met hem boodschappen zag doen, weet je gelijk hoe haar poes eruit zag.
Poezenmeisje
16-07-2026 om 08:05
FruitMoeder schreef op 16-07-2026 om 07:55:
[..]
Niet onherkenbaar want je wist dat zij zijn vrouw was. Als je haar samen met hem boodschappen zag doen, weet je gelijk hoe haar poes eruit zag.
Natuurlijk, je woont in Groningen Stad en gaat als 14-jarige de leraar opzoeken die ergens bij Annerveenschekanaal woont omdat je wilt weten hoe de eigenaresse van die bloederige, opengescheurde ellende eruit ziet.
Yumi
16-07-2026 om 08:10
FruitMoeder schreef op 16-07-2026 om 07:55:
[..]
Als je hem samen met een vrouw boodschappen ziet doen, dan kan hoeft dat niet zijn partner te zijn.
Poezenmeisje
16-07-2026 om 08:10
Yumi schreef op 16-07-2026 om 08:10:
[..]
Als je hem samen met een vrouw boodschappen ziet doen, dan kan hoeft dat niet zijn partner te zijn.
Ook dat nog.
FruitMoeder
16-07-2026 om 08:18
Ik hoop dat ze er toestemming voor heeft gegeven en niet dat hij het stiekem toont.
EmmaT
16-07-2026 om 08:29
Poezenmeisje schreef op 16-07-2026 om 07:41:
[..]
Ze was in elk geval onherkenbaar in beeld, we zagen maar één onderdeel van haar en dat zie je gewoonlijk niet. En al helemaal niet in deze toestand.
🤢
Na zulke videobeelden ga je eerder het klooster in dan achter de jongens aan.
Onherkenbaar of niet, geen bevallingsbeelden van 'de mijne' in een klas vol pubers ![]()
Btw: deed die biologieleraar ook nog iets om de jongens celibatair en in het klooster te krijgen?
Poezenmeisje
16-07-2026 om 09:03
EmmaT schreef op 16-07-2026 om 08:29:
[..]
Onherkenbaar of niet, geen bevallingsbeelden van 'de mijne' in een klas vol pubers
Btw: deed die biologieleraar ook nog iets om de jongens celibatair en in het klooster te krijgen?
De jongens zagen die video ook. Hoezo zou hij die alleen aan de meiden laten zien?
Meesje
16-07-2026 om 09:10
Poezenmeisje schreef op 16-07-2026 om 09:03:
[..]
De jongens zagen die video ook. Hoezo zou hij die alleen aan de meiden laten zien?
Maar in die video werden niet de intieme delen van een jongen/man opengescheurd met een hoop bloederigheid, toch? Dus het is voorstelbaar dat de afschrikwekkende werking sterker was voor de meiden.
FruitMoeder
16-07-2026 om 09:16
Meesje schreef op 16-07-2026 om 09:10:
[..]
Maar in die video werden niet de intieme delen van een jongen/man opengescheurd met een hoop bloederigheid, toch? Dus het is voorstelbaar dat de afschrikwekkende werking sterker was voor de meiden.
Ik denk dat die jongens ook niet meer normaal naar meiden konden kijken met die beelden op hun netvlies.
Pippeltje
16-07-2026 om 13:41
Lijkt me zeer stug dat een biologie een zo prive film laat zien aan zijn leerlingen. Echt zeer stug! Zelfs al heeft hij gezegd dat het zijn vrouw was, was dat vast een grap.
FruitMoeder
16-07-2026 om 14:23
Pippeltje schreef op 16-07-2026 om 13:41:
Lijkt me zeer stug dat een biologie een zo prive film laat zien aan zijn leerlingen. Echt zeer stug! Zelfs al heeft hij gezegd dat het zijn vrouw was, was dat vast een grap.
Misschien in de jaren 80. Toen deden ze nog niet zo moeilijk over privacy.
Tijgeroog
16-07-2026 om 16:23
Ik heb begin jaren '90 ook zo'n film gezien op school. De vrouw in de film was zeker niet mijn biologiedocente, maar ik kan me voorstellen dat dezelfde film op meer scholen gebruikt werd, met toestemming van de betrokken personen uiteraard.
Verder hoop ik dat TO een beetje rust kan vinden en inmiddels wat meer duidelijkheid heeft, liefst met de gewenste uitslag.
PhilDunphy
16-07-2026 om 16:41
Lekker offtopic, maar aanhakend op het "wat zag jij op school"-onderwerp, wil ik graag de schaamlipcorrectie fullscreen op het grote collegezaaldoek benoemen 
MamaE
16-07-2026 om 18:32
Een jaar of 15 geleden was er een programma op tv, 'genânte lijven' of zoiets. Dat ging over mensen die niet naar een arts durfden, maar blijkbaar wel in een tv programma waar ze dan over hun angst werden geholpen en zich te laten behandelen.
Was ook iemand bij met een uitgescheurde vagina. Nog los van dat ik dat echt niet hoef te zien (heb ook weggezapt geloof ik), begrijp ik ook echt niet waarom je niet naar iemand met beroepsgeheim durft, maar wel in volle glorie op mensen hun tv scherm.
Voor TS: je wordt niet meer of minder zwanger van heel veel testen doen. En als je een test te vroeg doet, is die ook niet altijd betrouwbaar omdat er dan nog te weinig hormonen zijn aangemaakt.
Als je je spiraal laat verwijderen, ga ik ervan uit dat je graag zwanger wil worden. Maar dat het niet na één maand raak is, is ook echt niet gek.
Poezenmeisje
16-07-2026 om 20:52
Pippeltje schreef op 16-07-2026 om 13:41:
Hij heeft niet verteld wie het was, maar hoe kom je anders aan zo'n film.