Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Filmpje bedelende kinderen

Bakblik schreef op 18-02-2026 om 14:33:

[..]

En wie is Thora om te bepalen dat dit echt niet kan?

Ze vragen om zegeltjes! Roepen niet op tot het plegen van een moord of zo! Wij hebben hier geen lidl maar als ik een zegelverzoek zou krijgen kan iemand zo mijn zegels krijgen als ik ze had.

Ik weet het niet zeker natuurlijk, maar zou het kunnen dat Thora een grapje maakt, een variant op de OP?

Thora schreef op 18-02-2026 om 14:28:

Ik zag laatst bedelberichtjes op Facebook van moeders die zegeltjes willen voor hun kinderen zodat ze nog een paar mini's kunnen gaan halen bij Lidl.

Ik heb screenprints gemaakt en die rondgestuurd op Facebook omdat ik het niet vind kunnen dat er zo gebedeld wordt. Ik heb erbij gezet dat ze geen zegeltjes aan die moeders moeten geven want dit kan echt niet.

Herfstappeltaart schreef op 18-02-2026 om 14:51:

[..]

Sterker nog: ik heb hier in het verleden zelfs wel een topic gezien, speciaal om zegeltjes te vragen als iemand ze had en zelf niet nodig had. Dan kon je ze opsturen als je wilde.

Dat topic was van mij

Bakblik schreef op 18-02-2026 om 15:02:

[..]

Dat topic was van mij

O! Dat wist ik niet meer.

Natuurlijk was dit een grapje. Maar wel leuk dat mensen erin getrapt zijn

Sterker nog. Ik heb het idee dat TO ook niet echt serieus is. Zeker in deze tijd van Epsteinpraktijken is het gewoon not done om kinderen te filmen en die filmpjes te verspreiden. Of zeg ik nu iets heel geks?

Thora schreef op 18-02-2026 om 15:37:

Sterker nog. Ik heb het idee dat TO ook niet echt serieus is. Zeker in deze tijd van Epsteinpraktijken is het gewoon not done om kinderen te filmen en die filmpjes te verspreiden. Of zeg ik nu iets heel geks?

Dat is niet altijd zeker bij jou 

Ik had het meteen in de smiezen. Ken je inmiddels wat beter/ langer. 🤭

Ik had het niet door dat het als grapje bedoeld was.  Zie mijn opmerking dan ook maar als iets sarcastisch.😂

Bakblik schreef op 18-02-2026 om 06:43:

Ik denk dat degene die hier hoer getypt heeft last had van dikke vingers. Ik type ook vrij snel hoer als ik hier bedoel. De o zit naast de i op mijn toetsenbord. Als ik mijn post nalees valt het niet altijd op, omdat ik zelf goed weet wat ik denk getypt te hebben.

Ach! En dat met mijn slanke piano vingers, excuses!

Vermakelijk in te lezen allemaal. Het kan mij echt niet schelen dat kinderen vragen om zegels en zo. Filmen? Daar vind ik wel wat van .. 

De topicstarter is wel stil.

Loezzie schreef op 18-02-2026 om 20:04:

Vermakelijk in te lezen allemaal. Het kan mij echt niet schelen dat kinderen vragen om zegels en zo. Filmen? Daar vind ik wel wat van ..

De topicstarter is wel stil.

Die heeft een ban…

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.