Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

Sterkte Ciska  
Wat zwaar 

♥️

Ciska78 schreef op 23-06-2026 om 21:47:

[..]

Ik gun dochter heel graag rust, maar dan wel op een "goede" manier. Met de hoeveelheid van afgelopen weekend gaat ze echt niet dood. Tja dan maar weer naar het ziekenhuis ipv er erg ziek van worden en daar de klachten van krijgen.

Ze heeft het echt heel zwaar op dit moment.

Heeft nergens fut voor, hoofd zit vol, geen energie. Gewoon futloos en levensmoe

Denkt ze dit zelf wel, of is het echt enkel een schreeuw om aandacht? 

Ciska78 schreef op 23-06-2026 om 21:47:

[..]

Ik gun dochter heel graag rust, maar dan wel op een "goede" manier. Met de hoeveelheid van afgelopen weekend gaat ze echt niet dood. Tja dan maar weer naar het ziekenhuis ipv er erg ziek van worden en daar de klachten van krijgen.

Ze heeft het echt heel zwaar op dit moment.

Heeft nergens fut voor, hoofd zit vol, geen energie. Gewoon futloos en levensmoe

Ach Ciska  ik heb het zo ontzettend met jullie te doen, ik kan het niet eens in woorden uitdrukken.

Kon ik maar wat verlichting brengen ❤️

Wat uitzichtloos en verdrietig voor dochter dat ze zich zo futloos en levensmoe voelt. En dan is het ook nog zo warm… ik heb het ook zo met haar en jullie te doen. 

DeOnbekende schreef op 24-06-2026 om 11:37:

[..]

Denkt ze dit zelf wel, of is het echt enkel een schreeuw om aandacht?

Dat kan natuurlijk ook. Zeker als je iedere keer pogingen doet. Ze zal zelf ook weten dat dit niet tot overlijden komt op deze manier. Misschien onderdeel van de ziekte. Hoe dan ook een drama voor to om dit vol te houden en te moeten zien als ouder. 

💜😘

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.