Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Dagcreme met spf voor 54 jarige

ik ben op zoek naar een goede dagcreme, betaalbaar, met een spf. Ondanks dat ik 54 jaar ben ziet mijn huid er nog best mooi uit. Het wordt alleen wat slapper. Huid is denk ik iets droog dus moet goed hydraterend zijn. 
Welke dagcreme raden jullie aan? Welke gebruiken jullie zelf. 

Ik ben 60+ en gebruik een simpele dagcreme van de Trekpleister. Eigen merk, Glow vitamine C, SPF 30.
Ik  geloof niet zo in die dure cremetjes, deze doet wat ie moet doen, de huid beschermen tegen invloeden van buitenaf. 

Ik heb ook Kruidvat Scin science 55 plus voor de zomer omdat er goede zonbescherming in zit. Reageer nogal snel op cremes en deze gaat goed.

Kijk even op sproetonline.nl voor producten die goede ingrediënten hebben en geen slechte stoffen bevatten. Ze heeft ook advies voor leukere prijsjes. Zelf gebruik ik Cerave en ik heb Dr Leenarts gebruikt. Beide prettig en niet duur zonder irriterende stoffen. En beide regelmatig wel met een aanbieding te vinden.

Ik gebruik de suncover van Jetske Ultee. Die smeer ik voordat ik naar buiten ga. Als ik dat alleen in de ochtend smeer, is het allang uitgewerkt als ik de zon ontmoet. Ik heb ook diverse hoeden. Maar ik ben lichtgevend wit met rossig haar, voor de beeldvorming En daarnaast heb ik een gezichtscrème van Lush: cosmetic lad. Lekker voor na het douchen, als het trekkerig gaat aanvoelen. Dat gedoe met een droge huid is inderdaad ergens de laatste jaren begonnen, ik ben nu van jouw leeftijd.

Ik gebruik de parfumvrije dagcreme van de HEMA, werkt prima.

krulliebollie schreef op 27-02-2026 om 11:11:

Kijk even op sproetonline.nl voor producten die goede ingrediënten hebben en geen slechte stoffen bevatten. Ze heeft ook advies voor leukere prijsjes. Zelf gebruik ik Cerave en ik heb Dr Leenarts gebruikt. Beide prettig en niet duur zonder irriterende stoffen. En beide regelmatig wel met een aanbieding te vinden.

Thanks voor deze site, interessant!

Ik gebruik al jaren Actinica Lotion SPF50+, betaalbaar en erg fijn. 

Dermolin sensitive vind ik heel fijn! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.