Beauty en fashion
Meesje
16-06-2026 om 19:59
Nieuwe bh
Na 2 zwangerschappen en 2 borstvoedingperiodes zijn mijn borsten (en de rest van mijn lijf) niet meer wat ze waren. Mijn oude bh's passen niet meer lekker. De borstvoeding bh's zijn niet meer nodig en langzaamaan 'op'. Ik wil dus nieuwe. Vóór de zwangerschappen zat alles wel prima. Maar nu weet ik het niet meer zo goed. Dus ik zoek een zaak waar ze me kunnen adviseren. Heeft iemand tips? Ik woon in Zuid Limburg, liefst een zaak die redelijk in de buurt is.
Courage
01-07-2026 om 14:23
Ziet er goed uit BlairW, jammer dat ze deze niet in grotere maten hebben.
Beterlaat2021!
01-07-2026 om 14:31
Al eens bij Ulla Popken gekeken? (Is niet mijn winkel hoor: 85D...).
https://www.ullapopken.nl/nl/lingerie/bhs/c/articlegroup_310-9?query=%2a&filter=CategoryPath%3ALingerie%2FBhs
Ojee, weer geen maat G. Wat lijkt me dat moeilijk voor je, Courage.
Courage
01-07-2026 om 14:49
Lief van je BeterLaat; ik ken UllaPopken wel (ging ik vroeger naar toe voor mijn moeder
). Ik was al verbaasd dat ze geen G zouden hebben, want ze zijn gericht op grote maten. Maar dat hebben ze wel hoor - als je even bij het filter kijkt.
Anyway - ik slaag doorgaans goed bij BonPrix gelukkig. Er is een beugelloze genoemd in dit topic die me interessant lijkt, maar die is momenteel niet op voorraad in mijn maat. Heb ook nog genoeg BH's, dus ik zou ook eigenlijk op mijn handen kunnen gaan zitten.
Ik wacht rustig af tot ik een melding krijg van BonPrix dat ze er weer zijn, en dan zie ik wel.