Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

lekker dagje vrij vandaag. Ik heb een oversized ‘wollen’ zwarte jurk aan. Paar jaar geleden voor een schijntje gekocht bij Wibra maar dat ding blijft mooi. Dikke zwarte panty eronder en zwarte laarzen. 

Zelfde zwart-witte A-lijn rokje van Esprit als gisteren, andere zwarte panty eronder en een donkerpaarse trui erop met vleermuismouwen. Zwarte boots eronder als ik straks naar buiten ga.

Zwarte broek met een dun rood streepje van Studio Anneloes. Daarop een zwarte trui  van de WE (  Dames sweater met embroidery | wefashion.nl). Zwart met rode Adidas gympen eronder. 

Ik heb vandaag een jurkje aan van Lizzy&Coco. Kan geen plaatje vinden want ik heb hem vorige winter gekocht. Verder een zwart vest, net zo lang als het jurkje, van Ambika en gouden Cowboy laarzen van een merk waar ik de naam niet meer van weet maar gekocht bij Omoda

Blauwe jeans, zwart hemdje en daaroverheen een felroze gebreid vest van WE. 

Zwarte blazer en pantalon. Zwart shirt met gouden tijgerkop. Zwart met gouden laarzen.

Een bordeauxrode jurk (speciaal voor de kerstborrel op het werk) van Costes, met zwarte pumps eronder. Al wat ouder, maar hij lijkt precies op deze: 

https://www.zalando.nl/bubbleroom-ines-jerseyjurk-bordeaux-bur21c02x-g11.html

mooie jurk Nienke!
Ik heb weer m’n grijze krijtstreepbroek aan met daarop een korte zwarte trui met ballonmouwen. Zwarte chelseaboots eronder. 

Mooie jurk Nienke! Kerstig ook.

Zwarte krijtstreepbroek (Only poptrash), met zwarte Puma's eronder en een auberginekleurige trui met ballonmouwen erop. 

vandaag weer lekker een dagje thuis.. in mijn tijdelijke stoffige klushuis dus trainingsbroek aan in het zwart en eeen zwarte coltrui met een witte streepje ( echt Hema). 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-12-2023 om 15:12

miss-etam-plus-blousejurk-fay-met-all-over-print-en-ceintuur-lichtbruin-zwart-lichtbruin-8720848614826.jpg?w=1024&h=1536&qlt=75&fit=contain

Deze jurk met daarop een vest in de lichte kleur en camelkleurige laarsjes. Een dikke panty eronder. 

39075_3000x3000.jpg

en een zwarte trui erboven. (waarom je hier een witte blouse bij zou verzinnen begrijp ik helemaal niet)

zwarte wollen rok, zwart met gouden trui, thermopanty en warme zwarte boots. Ga naar een kerstmarkt vandaag dus lekker warm. Daarop een kort ‘bont’jasje in camelkleur met hoge kraag met zwarte handschoenen 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

17-12-2023 om 10:15

donkerblauwe broek met donkerblauwe tuniek

Mijn nieuwe favo (lila) trui.. Even plaatje zoeken

61990850334-810_1.jpg

Daarbij een zwarte (skinny) broek en zwarte laarsjes

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.