Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

zwarte rechte jeans. Knalrode kabeltrui. Zwarte Chelseaboots 

spijkerbroek met flaired onderkant, zwart truitje van Numpf, rode Adidas sneakers. 

zelfde broek als gisteren vandaag met een zwarte sweater met hier en daar in zwart en bordeaux rood een pailletje bloemetje van de WE ( https://www.wehkamp.nl/we-fashion-sweater-met-pailletten-zwart-17178656/) . Ik had zwarte puma sneakers aan. 

Ik heb een donkerblauwe jeans aan met een wit met rood gestreept blousje, een donkerblauw colbert en rode Adidas campus

zwarte broek van Zara, grijs blousje met een geborduurd bloemetje van kraaltjes, ook van Zara. Mijn zwarte warmbat sloffen want ik ga lekker de deur niet uit.

donkerrood jurkje van LaDress, zwart vest net zo lang als het jurkje. Nog geen schoenen maar ik twijfel tussen de Martens of mijn gouden laarzen. 

ik had een uitvaart overdag. Zwart pak met dun wollen coltruitje. 
vanavond/nacht een erotisch feest in lingerie met masker en cape. Lingerie en cape van fluweel met veren. Was tof! 

MissBobby schreef op 07-12-2025 om 04:46:

ik had een uitvaart overdag. Zwart pak met dun wollen coltruitje.
vanavond/nacht een erotisch feest in lingerie met masker en cape. Lingerie en cape van fluweel met veren. Was tof!

Gecondoleerd! Gelukkig kon je het daarna met is tofs afsluiten. 

ik vond een oude broek ergens achter in de kast. Heel donkerblauw met een dun streepje. Hoog in de taille met gouden knopen op het gulp gebied zeg maar. Ik draag er een shirtje met lange mouwen en v hals in. Zelfde tint. Shirtje is van de hema. Broek is Tommy Hilfiger. Prachtig ding ooit voor habbekrats gekocht in Vintage winkel.  Zo blij dat ik hem weer gevonden heb. En het is duidelijk dat mijn kast opruiming behoeft. 

Wat leuk zo’n vondst!

Ook leuk dat wij tegenwoordig samen dit topic vullen hè

MissBobby schreef op 07-12-2025 om 17:17:

Hahaha, viel mij laatst ook op.

Maar ik ben een dagelijkse meelezer: jullie zijn een bron van inspiratie! 😁 Goede smaak allebei 👍🏻💃🏻

MissBobby schreef op 07-12-2025 om 17:17:

Hahaha, ja.. maar Loulou, Tootie, de nieuwe account van Friezinnetje.. doe ook mee! EarlGrey kom jij ook weer terug? Ik heb ook inspiratie nodig 😂

Hartstikke leuk als jullie allemaal posten meiden! Kom maar door met die kledingcombinaties!

vandaag Mom Jeans van Geisha met drop een donkerblauwe trui van Numpf met bolletjes erop geborduurd. Als ik straks de deur uitga doe ik sneakers aan. Nog geen idee welke. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.