Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Ik hou het ook bij zwart mijn zwarte WT ingeruild voor een zwarte SA. Ik had een zwarte longsleeve aan van Only en nu heb ik een kanten shirtje van MS met trompetmouwtjes aan. Ik ga lekker een avondje dansen met vriendinnen op jaren ‘90 hits. 

En was het leuk Krullie?
Ik heb vandaag een lange, zwarte rechte rok aan met split aan de zijkant met bijpassende zwarte sweater. Zwarte panty en dr Martens

ja het was erg leuk. Vandaag een spijkerbroek aan van Gstar. Zwart truitje met knoopjes op de rug. Ik had knalroze Adidas sneakers aan toen ik even een pakketje ging ophalen. 

ik heb hetzelfde aan als gisteren. Ben niet helemaal fit en thuis aan t werk en dit zit lekker en staat ook leuk. 

ik heb dezelfde spijkerbroek aan als gisteren maar nu met een strak wit blousje en een bordeauxrood gebreid spencertje. Ik had zwarte loafers aan toen ik even weg ging. 

Zwarte wijde jeans met bordeauxrode sweater en sneakers

vandaag een taupe kleurige WT en daarop een zwarte trui van Numpf. 

Een hele donkerblauwe jeans met wijde pijpen van Only die als gegoten zit. Daarop een donkerblauw soort trainingsjasje met ecrukleurige biezen op de mouwen met een klein gouden glittertje. Een top met v-hals met ook een gouden glittertje. Ecrukleurige sneakers van Stradivarius die fijn lopen. Alle gaten in m’n oren zijn voorzien van gouden oorbellen in verschillende modellen. Voor buiten een ecrukleurig kort bontjasje.

Roestbruin/rode broek van SA met bijpassende blouse. Zwarte sneakers van Adidas.

donkerblauwe jeans met een wit-blauw gestreept shirt en daarover een kort, wijd, lichtblauw jeansjasje. Witte sneakers 

Spijkerbroek van Geisha met een witte sweater van Numpf met kleine bloemetjes.

Een zwarte broek van SA. Daarop een blouse van Ambika, ook van travelstof. Hij was ooit wit maar werd grauw en nu heb ik hem geverfd met zwarte kledingverf en is hij heel donker antraciet geworden. Ik had zwarte sneakers aan in zwart en antraciete van Adidas.

Ik liep wederom in mijn verfkleding….

zwarte broek van Zara, wijder model met hoge taille, zwart shirtje met lange mouwen in de broek. Zwarte loafers. 

donkerblauwe jeans in wijd model. Olijfgroen shirt met lichtblauwe letters. Lichtblauw bomberjasje van dunne spijkerstof. Lichtblauwe Adidas sneakers 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.