Beauty en fashion
Loulou39
09-05-2026 om 17:48
Donkerblauwe wijde pantalon, strak wit shirtje en mijn witte New Balance 530.
Lekker simpel en zit lekker 😁
MissBobby
10-05-2026 om 03:42
Ik heb vandaag gedanst in een wijde lichtblauwe jeans met daarop een bloesje in butteryellow. witte Nike air Max 1.
krulliebollie
11-05-2026 om 10:36
ik heb een zwarte broek aan van SA met daarop een blousje van King Louie in het zwart met kleine wit groene bloemetjes. Zwarte sneakers.
MissBobby
12-05-2026 om 10:39
Lichtblauwe jeans met een blauw met wit gestreept overhemd. Groene sneakers.
krulliebollie
12-05-2026 om 13:49
zwarte broek van SA, zwart wit gestreept overhemd. Zwarte loafers toen ik even de deur uit moest.
ToetieToover
12-05-2026 om 13:53
Ik heb een krijtstreep spijkerbroekachtige stof (stretchy) met daarop een witte blouse. Daaronder een wit merino coltruitje zonder mouw. Ik vond het zelf met dat shirt eronder vanmorgen nog te koud en droeg er toen nog een kort (zelfgehaakt) blauw wikkelvestje op met 3/4 mouw.
Loulou39
12-05-2026 om 22:14
Oversized flared jeans, licht gebleekt, van Stradivarius. Bretons shirt met driekwart mouw en boothals (wit met donkerblauw streepje) van Hilfiger.
MissBobby
13-05-2026 om 09:37
Leuk! Ik hou van (Bretonse) streepjes. Ik heb een lichtblauwe jeans aan met wijde pijpen met daarop een donkerblauwe sweater met wijde driekwart mouwen. Roze met blauwe sneakers van Nike
ToetieToover
13-05-2026 om 09:45
Vandaag een military stijl jasje met daaronder een witte coltrui. Het jasje is donkergroen ribstof en heeft een funky zwart witte lining gekregen van de coupeuse. Brede gevlochten leren riem met allemaal kleurtjes en een wijnrode broek in satijnglans met hoge taille. Voor de balans hangertjes in knalroze kleur uit de riem gekozen en in mijn oren gehangen.
krulliebollie
13-05-2026 om 13:17
net naar een crematie geweest waarin we ook kleur moesten dragen dus ik had een knalblauw broek aan met daarop een zwarte blouse. Helemaal kleur voelde ook wat ongepast. Zwarte loafers. Nu weer thuis op de bank in een zwarte WT en een zwarte coltrui want ik. Vind het erg koud.
MissBobby
13-05-2026 om 15:57
Ik heb inmiddels een geruit tweed jasje aan over mn sweater in bruin, lichtbruin, blauw en roze. Want idd kkkkkkkoud
krulliebollie
19-05-2026 om 14:10
zeegroene Jersey broek van Only, zwart-wit gestreept shirtje met boothals en 3/4 mouw.
ToetieToover
19-05-2026 om 14:20
Het warme weer komt eraan! Maar vandaag mag mijn zelfgehaakte cropped hoodie nog even ‘shinen’ en mij warm houden. Donkerblauw met neon kleurtjes erdoor. Eronder een knalgeel shirt met lange mouwen. Geel staat mij niet maar ik vind het wel leuk, en op mijn armen en buik krijgt het geen kans mij er als een zombie te laten uitzien. Eronder een donkerblauwe yogabroek, wijd model, wegens thuiswerken -niemand ziet het behalve de pakjesbezorger. Ik heb het zo koud, ik heb zelfs mijn beenwarmers eronder aangedaan. Brrrr.
krulliebollie
20-05-2026 om 13:20
zwarte SA broek, zwarte blouse met witte stippen van het merk Days ( of 10days.. zo iets.
Ik moet zo even weg en doe dan zwarte loafers aan.