Beauty en fashion
MissBobby
26-05-2026 om 08:44
m’n outfit van gisteren zat zo lekker met het warme weer dat ik m gisteravond nog gauw in de was heb gegooid. Hing buiten te drogen dus dat was zo gepiept. Vanavond geef ik een training en dan doe ik het aan. Hebben de deelnemers een fleurig uitzicht. Niet met slippers dan natuurlijk maar met zwarte sleehakken. Nu thuis aan t werk in een oude korte broek met hemdje.
krulliebollie
26-05-2026 om 13:31
ik heb dezelfde korte broek aan als gisteren. Kon nog wel een dagje. Schoon wit tshirt. Tshirt is van Slippely.
MissBobby
28-05-2026 om 07:32
Ik heb een hele lichtblauwe wijde jeans aan met een kort donkerblauw jeansblousje. Witte sneakers
ToetieToover
28-05-2026 om 08:15
Nog gefeliciteerd Miss Bobby! Leuk die rok in panterprint. Die moest ik natuurlijk ook even opzoeken. Ongelofelijk die lage prijzen. En herkenbaar om je favo outfit nog even snel te wassen, doet manlief voor mij. De laatste dagen mijn favo linnen spullen. Vandaag een zachte spijkerbroek in flared model met een rood hemdje en daar overheen een boothals wit shirt met 3/4 mouw. Het rood komt terug in mijn geluksarmbandje. Heb vandaag een spannend gesprek.
krulliebollie
28-05-2026 om 15:43
succes ToetieToover!
Vandaag een lichte schuine jeans aan van LTDC, daarop een zwart tshirtje met gaatjes in een patroon. Ik had mijn Adidas Leopard schoenen aan.
ToetieToover
28-05-2026 om 23:31
Het ging goed! Morgen een tropische dag met als toetje onweer met mogelijke hagel. Ik heb besloten een extra outfit mee te nemen. In de ochtend een blauwe linnen doorknoopjurk en als het weer omslaat: een zachte flared spijkerbroek (zelfde als vandaag) en een merinowol/zijde shirt met een wollen vest. Afgewisseld met mijn keikogi. Jaja ik weet wel een berg wasgoed te produceren 
krulliebollie
29-05-2026 om 13:48
Het is hier heel benauwd. Wij krijgen geen regen/hagel of wind hier maar zo voelt het wel.
ik heb nu een rood wit jurkje aan van smashed lemon. Vanavond dansavondje met vriendinnen. Weet nog niet wat ik aan doen. Het is zulk plakkerig weer. Ik denk vooral iets luchtigs.
MissBobby
29-05-2026 om 15:18
Ik vind het niet te doen. Kan helemaal niet tegen de warmte. Ik had een wijde linnen broek met bijpassende top aan. Nu net thuis, ben gaan douchen en heb nu een hele wijde jurk met spaghettibandjes aan met slippers. Moet nog wat werk afmaken en binnen is het wel te doen.
Loulou39
29-05-2026 om 17:18
MissBobby schreef op 29-05-2026 om 15:18:
Ik vind het niet te doen. Kan helemaal niet tegen de warmte. Ik had een wijde linnen broek met bijpassende top aan. Nu net thuis, ben gaan douchen en heb nu een hele wijde jurk met spaghettibandjes aan met slippers. Moet nog wat werk afmaken en binnen is het wel te doen.
Ik vind het ook niet te doen, met 30 graden buiten lopen, in huis 26.4 graden vreselijk!
Ik had een oversized korte jeans aan van Stradivarius, donkerblauw tshirt en m’n bruine Adidas Spezial. Net bij thuiskomst (alweer) gedoucht en draag nu een ander donkerblauw t-shirt en een korte katoenen broek van Esprit.
Hier begint het nu te waaien en te regenen, het koelt meteen een stuk af.
Edit: en te onweren.
ToetieToover
30-05-2026 om 08:01
Iedereen het onweer goed doorstaan? Ik heb een vestje af en had een groen shirt op het oog om daaronder te dragen, is het uitverkocht grrrrr. Precies de kleur groen die er mooi bij past. Tot zover klein kledingleed. Ik zit nog in mijn yogakleding en heb nog geen idee wat te dragen vandaag. Vooral niet vanwege de temperatuur.
krulliebollie
30-05-2026 om 09:45
hier in het westen was er een kortdurende regenbui met een paar hele harde knallen vanuit het onweer. Duurde denk ik 10 minuten. Fijn voor de tuinen en het andere groen. Het werd wel minder benauwd was het was nog steeds aangenaam qua temperatuur.
ik ben ‘s avonds eventjes gaan dansen. Het is in een tot cultureel centrum omgebouwde kerk. Mooie locatie maar het was binnen erg warm. Ik had er al rekening mee gehouden en een luchtig wit tshirtje aan met een knalroze opdruk van het woord champagne. Nog eventjes mijn LTDC met schuine sluiting aan en mijn gestipte roze Nikes.
Overigens is het hier weer prachtig weer. Niet te heet maar aangenaam met stralend blauwe lucht. Nog maar even van genieten voor we volgende week weer in het grijs zitten.
MissBobby
30-05-2026 om 16:18
hier heeft het gisteren welgeteld 5 minuten geregend. Geen onweer gehad.
Ik heb een witte lange jurk met spaghettibandjes met diagonale blauwe strepen aan. Gewoon met slippers. Ga niet weg vandaag.
MissBobby
02-06-2026 om 07:13
Blauwe jeans met een witte sweater met korte mouwen met nieuwe roze sneakers met een rood Nike logo die ik voor een prikkie kocht bij zalando lounge. Ook nog volledig zwarte Pumas gekocht.
krulliebollie
02-06-2026 om 09:40
ik had gisteren een een zwarte SA broek aan met een shirtje ook van SA ( model Evi) in army green. Ik had zwarte sneakers.
Ik heb vandaag een zwarte broek aan van Cambio met daarop een witte blouse van Zara met in het wit erop geborduurde bloemen. Ik heb zwarte loafers aan.
ps miss bobby werd net thuis betrapt op het bekijken Zalando L voor leuke sneakers. Heb net 2 paar gekocht dus was verstandiger om ZL dicht te klikken. Niks gekocht!