Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

buufie schreef op 25-07-2026 om 19:59:

[..]

ja, ik kan nu terecht in elke winkel en in maatje 36-38. Nieuwe verslaving erbij gekregen. Heeft al heel wat maandsalarissen gekost al die kleding. Maar wel leuk idd.

Echt he.. geen kast is meer groot genoeg. Geniet er lekker van. Vinted is ook altijd leuk.

Zwarte korte broek met een dunne grijze sweater met korte mouwen. Nu nog slippers maar straks sneakers. Ik denk groene of rode Adidas want ik vind een kleuraccent altijd wel leuk.

ik heb vandaag een bordeauxrode WT aan met daarop een zwart tshirtje van MSCH met pofmouwtjes. Zwarte sneakers van Adidas. 

only-onlreginahwwidecropdnmdia215noos-blauw.jpg?v=be2378ca19e1d029960d91e1a22de67e&format=auto&width=1100&quality=90&key=productTile_mainImage-WIDESCREEN&bg-color=%23f5f5f5&dpr=1

Deze broek met daarop een blouse in donkerblauw met wit met kort mouwtje en witte sneakers. Broek is van Only

Leuke broek!
Ik heb een dunne lange rok met panterprint aan met een bruin T-shirt en zwarte slippers

buufie schreef op 31-07-2026 om 09:29:

only-onlreginahwwidecropdnmdia215noos-blauw.jpg?v=be2378ca19e1d029960d91e1a22de67e&format=auto&width=1100&quality=90&key=productTile_mainImage-WIDESCREEN&bg-color=%23f5f5f5&dpr=1

Deze broek met daarop een blouse in donkerblauw met wit met kort mouwtje en witte sneakers. Broek is van Only

Die broek heb ik ook! Zit zo lekker 😁

Vandaag thuisgewerkt, eerst in een hele wijde dunne jeans en een wit shirtje. Halverwege de dag de broek omgewisseld voor een korte, wijde legergroene broek, met zwarte stipjes, van Costes. Ziet toch niemand via Teams.

panterrok met bordeauxrood shirt en sneakers

Zwarte SA broek van dunne travel, salie groen satijnen tshirtje met viscose achterkant en v halsje. Ik had zwarte panama Jack sleehaksandalen aan.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.