Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Donkerblauwe jeans, wit overhemd, bruin met wit geruit colbertje, bruine sneakers

sweaterdress van Cakewalk junkie. Zwart met een klein printje. Zwarte dikke panty en dr Martens. 

Strakke zwarte gebreide jurk met een panty met grafische print. Dr Martens eronder en een kort panterjasje erop voor buiten.

groene broek van SA, satijnen zwarte blouse van H&M, zwarte sneakers. 

wijde spijkerbroek van LTDC met schuine sluiting, aansluitend zwart shirtje met lange mouw van Oroblu ( die hebben zulke fijne shirtjes. Merk helemaal ontdekt! ), grijs melee colbertje van soepel stof beetje stoer model. Ik had mijn lage lak dr Martens er onder aan. 

Ik heb ook een wijde spijkerbroek met schuine sluiting van LTDC aan met daarop een bordeauxrode sweater met een spijkerkraagje. Luipaard Adidassen en luipaard riempje. 

zelfde broek la gisteren, daarop een strak donkerblauw blousje met parelknoopjes van SA, donkerblauwe sneakers van Puma 

zwarte jeans met zwarte longsleeve en een zwart wollen bomberjasje van G-Star. Een preppy sjaaltje in t zwart met taupe polkadots erbij. 

spijkerbroek van Gstar met shirtje van SA, grijs met zwart luipaardprintje. Ik doe straks zwarte/grijze Adidas Campus sneakers aan. 

zwart broek van Zara, zwart shirtje met bronskleurige glitterdraad erdoor van Frequent, ik had zwarte/beige sneakers met brons van Nelson aan. 

Donkerblauwe jeans met een bordeauxrode sweater

zwarte broek van SA, Bordeaux rode merino wollen trui met een preppy wit blousje. Zwarte loafers en korte zwarte glittersokjes. 

Haaaaaiii. Ik heb niet zoveel te melden, of het moet mijn ‘foute’ kerstjurkje zijn. Kerstballen in mijn oren. 
Hij lijkt op deze:

sexy-kerst-jurk-0.jpg

Ik had het decolleté braaf weggewerkt en een lange, dikke, witte maillot aangetrokken met matte, bruine laarzen want het was een werk kerstborrel. Ik sta met ontelbaar veel mensen op de foto  samen met mijn collega die het foute hamster kerstcolbert van ah droeg. 

AHI_494d466b706a72395237712d6b623048324d34554567?revLabel=1&rendition=400x400_JPG_Q85&fileType=binary

ToetieToover schreef op 22-12-2025 om 01:32:

Haaaaaiii. Ik heb niet zoveel te melden, of het moet mijn ‘foute’ kerstjurkje zijn. Kerstballen in mijn oren.
Hij lijkt op deze:

sexy-kerst-jurk-0.jpg

Ik had het decolleté braaf weggewerkt en een lange, dikke, witte maillot aangetrokken met matte, bruine laarzen want het was een werk kerstborrel. Ik sta met ontelbaar veel mensen op de foto samen met mijn collega die het foute hamster kerstcolbert van ah droeg.

AHI_494d466b706a72395237712d6b623048324d34554567?revLabel=1&rendition=400x400_JPG_Q85&fileType=binary

Hahaha.. erg leuk!

ik heb een spijkerbroek aan van Parami, wide leg. Daarop een trui van Calkwalk junkie zwart met rood. Ik heb rode Adidas sneakers aan. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.