Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Elke keer als ik lees over sneakers, denk ik dat ik dat toch eens moet proberen. Ik houd het al jaren bij barefoot schoenen. Of, zoals vandaag, mijn Panama Jack laarsjes.

Mijn spijkerbroek heb ik opgerold tot boven de bontrand van de laarsjes en mijn warme Falke kniesokken zijn knalroze  . Ik heb een knalroze coltrui aan en daarop een heel oud -eh vintage?- jagersgroen ribjasje met bontkraagje. Het is kort, getailleerd en gevoerd met een funky zwart-wit stofje. De oude bloemetjesstofvoering was versleten en mijn vriendin heeft het vervangen en er een binnenzak in gemaakt. Zo fijn!

Donkerblauwe jeans met wijde pijpen. Een strakke witte blouse erop met daaroverheen een donkerbruine trui met v-hals en driekwart mouwen. Daaroverheen nog een tweed colbert met bruine ruitjes. Om het geheel vooral niet te netjes te maken: riem, sneakers en oorbellen in luipaardprint.

rechte, strakkere spijkerbroek van Zhrill met daarop een foute kerstrui van mijn man van de film Elf. groene sneakers van Adidas. 

heb de hele dag in een oud trainingspak gelopen ivm de kerstvoorbereidingen. Heb me net gedoucht en omgekleed in zwarte rechte pantalon, gouden top met V-hals, zwarte blazer. Zwart met gouden oorbellen, haar met kuif en opgestoken en de ogen in smokey eye met bruin- en goudtinten. Ga zo m’n dochter uit haar werk halen en dan begint kerstavond bij ons vroeg met een uitgebreide borrel wat tevens het diner is. 

Ik heb eigenlijk hetzelfde aan als gisteren. Alleen nu met een taupekleurige top met gouden glans met driekwart pofmouwen van Object (dat is wel een favoriet merk van me). En weer helemaal in de make-up en haar opgestoken. hoge hakken aan maar voor t autorijden even laarsjes en ik heb ook m’n pantoffels ingepakt. 

zwarte aansluitende broek, zwart shirtje met lange mouwen, lange roségouden blazer van Mango, ik weet nog niet wat voor schoenen ik aan doe. Ik ben tegenwoordig erg van comfort dus neig naar zwarte loafers, lage lak dr Martens of zwarte sneakers. 

Lange wijde zwarte broek.strakke zwarte trui.n kort bont giletje er over.en lange zilveren oorbellen .en n zilveren broche.en het nodige zilver aan handen en armen. Ook zilver grijze sneakers.
Heel eerlijk gezegd draag ik meestal zwart met de Kerst.en heel belangrijk ik vond mij zelf mooi.🎅

joky schreef op 26-12-2025 om 00:52:

Lange wijde zwarte broek.strakke zwarte trui.n kort bont giletje er over in n kleur die ik niet kan omschrijven in ieder geval ging het richting grijs.en lange zilveren oorbellen .en n zilveren broche.en het nodige zilver aan handen en armen. Ook zilver grijze sneakers.
Heel eerlijk gezegd draag ik meestal zwart met de Kerst.en heel belangrijk ik vond mij zelf mooi.🎅 plus mooi opgemaakt haar viel goed. En mijn nagels gelakt in de kleur lila.

Mooi Joky.
Ik heb vandaag een smoking aan met een zwarte body met lage v-hals en zwarte vierkante steentjes. Zwarte glitteroorbellen en hele hoge hakken waar ik vooral mooi mee kan zitten. Haren los en grijze smokey eyes. Bezoek komt pas na 16:00 dus ik zit hier opgedirkt op de bank maar had zin om me alvast klaar te maken.
fijne avond allemaal!

leuk allemaal van die opgedirkte mensen. Ik draag ook vooral zwart.
Vandaag een zwarte nette broek aan, zwart shirtje met lange mouwen van SA, blazer van steps zwart met goud erin geweven. Van deze zogenaamde luxery garements. Moet wel zeggen dat hij echt mooi blijft zelfs na een paar jaar.. maar ik draag hem ook niet zo vaak vanwege het goud.
Ik draag er zwarte loafers bij. 

En vandaag lekker in jeans, longsleeve, kort wollen bomberjasje, dr Martens. Alles zwart. 

Oude kleding want thuis aan t schilderen!

straks naar het filmhuis met 2 vriendinnen. Wijde spijkerbroek van LTDC, daarop een straks tshirtje met lange mouwen van SA, zwarte sneakers van Adidas. 

zwarte jeans met wijde pijpen, zwart strak coltruitje en zwart wollen bomberjasje. Dr Martens. Straks wandelen met vriendinnen dus voor buiten mijn warme airforce jas met taupekleurige muts, sjaal en handschoenen. 

LTDC broek met schuine sluiting, daarop een zwart fijn gebreid truitje met knoopjes op de rug, lage dr Martens. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.