Beauty en fashion
MissBobby
30-12-2025 om 21:03
ik had een blauwe jeans aan met een donkerblauwe sweater. Witte Nikes.
krulliebollie
30-12-2025 om 23:12
Ik heb vrijwel de hele dag in mijn badjas van Pip studio en een handdoek gelopen tijdens een dagje sauna. heerlijk!
krulliebollie
31-12-2025 om 13:06
wij hebben net was boodschappen ( lees verse oliebollen) gehaald in gemakkelijke kleding ( spijkerbroek van parami, truitje van Numpf. Ik denk dat ik dit aan hou want we gaan lekker helemaal niets doen. Mijn gezondheid wil niet, dus ik ga lekker niksen.
MissBobby
31-12-2025 om 13:20
vervelend Krullie! Beterschap!
Ik loop nog in een spijkerbroek met shirt en oud jasje. Gaan straks richting Amsterdam naar een hotel.
vanavond dansen en dat doe ik in strakke zwarte pantalon, zwart overhemd met korte mouwen, zwart gilet en een glitterstropdas. Heb er zoveel zin in!
Loulou39
31-12-2025 om 14:03
Lichte flared jeans van Only en een zwarte longsleeve. Ik ben aan het opruimen en wassen draaien, dus prima outfit daarvoor.
Vanavond waarschijnlijk een legging met een lekker shirt en fluffy sokken. Hier ook niet 100% fit, dus hopelijk lekker op de bank met een grote deken, kat en veel hapjes 😁
MissBobby
01-01-2026 om 16:00
Na een heerlijke lange nacht dansen nu in joggingpak met dikke sokken op de bank.
MissBobby
05-01-2026 om 10:51
zwarte jeans, zwarte jeansblouse, zwart tweedjasje met een grijze spikkel. Ik dacht: leuk met m’n zwarte Chelsea boots maar dat worden snowboots.
krulliebollie
05-01-2026 om 11:52
vrij, spijkerbroek van GStar, trui van Calkwalk junkie zwart met rood. Ik moest even naar de fysio en kon het prima belopen op mijn sneakers.
Loulou39
06-01-2026 om 14:50
Binnenblijfdag: donkerblauwe legging, oversized roze Benetton trui (die vond ik bij het opruimen van mijn kast, bestaat dat merk nog?🤔) en roze fluffy sokken. Niet charmant, zit heerlijk.
krulliebollie
06-01-2026 om 16:09
Was mijn laptop voor de kerst op het werk vergeten en moest dus toch echt naar kantoor.. spijkerbroek aan van Parami, trui van Ambika met trompetmouwen en geschulpte hals in het flessengroen. Sneakers van Adidas.
MissBobby
06-01-2026 om 18:02
Ik moest vandaag de hele dag op pad. Stap net binnen en heb meteen m’n huispak aangedaan met dikke sokken. Ik had vandaag een zwarte jeans aan met een zwarte longsleeve en een oud zwart jasje van G-star met allemaal zakken erop in verschillende formaten. Klinkt raar maar is echt wel grappig. En m’n snowboots.
MissBobby
07-01-2026 om 19:03
een lange rok en bijpassende trui van sweatstof. Met dikke panty en sloffen. Vanmiddag wel even gewandeld maar verder hele dag thuis gewerkt.
krulliebollie
07-01-2026 om 21:10
ik was vandaag thuis aan het werk maar moest er ook even uit dus enigszins fatsoenlijk aangekleed met een spijkerbroek van Parami en een zwarte sweater van WE met bloemetjes van pailletjes. Ik had verder mijn zwarte uggs aan toen ik naar buiten ging.