Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Langdurige klachten na Covid - deel 2

In dit topic delen we het lief en leed van ons herstel proces. De moeilijke dingen, maar ook onze overwinningen hoe groot of klein die ook zijn. Want elk stapje vooruit is er één dat gevierd mag worden. 

Iedereen met langdurige klachten, en of vragen, is welkom.

Lollypopje

Lollypopje

10-08-2022 om 19:53 Topicstarter

Jij klinkt ook meestal nogal ambitieus, zeker als je lijf zo heftig in de stressstand staat. Ik piek zelden naar de 90, alleen als ik actief ben.

Lollypopje schreef op 10-08-2022 om 19:53:

Jij klinkt ook meestal nogal ambitieus, zeker als je lijf zo heftig in de stressstand staat. Ik piek zelden naar de 90, alleen als ik actief ben.

Ooh jeetje!! Ik zit savonds vaak alleen maar in de 90 😂 als ik opsta sochtends en naar de wc loop schiet ie die kant al op.
Ik vermoed dat mijn stresslevels pre corona ook al zo waren door trauma en altijd maar in de overleefstand zijn. Maar goed, dat is koffiedik kijken want heb ooit 1x een nachtje een Fitbit van een vriendin om gehad die zoiets meette pre besmetting, maar nooit langere tijd een stressmeter.

de ijskoffie was overigens hemels!! 😁

ik mopper altijd op die stresslevels want dan emmert ie dat ik een dutje moet doen of moet ontspannen terwijl ik me helemaal suf slaap en op de bank hang met iets dat ontspannend moet zijn.. inclusief ademhalingsoefening.

Lollypopje

Lollypopje

10-08-2022 om 20:29 Topicstarter

eind van de middag voelde ik me weer slap inclusief voelen van mijn zenuwen in armen en benen, maar dan weer anders dan als ze rusteloos zijn. Na paracetamol leek het beter en inmiddels weer terug. Terwijl ik alleen gisteravond 250mg magnesium heb genomen.

Ik begin toch te vrezen voor een virus. Geen corona, want zelftest was zaterdag en maandag negatief. Al voelt mijn buik ook nog steeds wat raar, maar dat kan ook een virus zijn natuurlijk. Of mijn darmen zijn nu aan het nasputteren, omdat ze vanochtend voor het eerst in dagen helrmaal leeh waren

En het gekke is, als ik 's ochtends op sta heb ik nog nergens last van, maar dat zal wel het effect van rust op mijn lichaam zijn

Wat het ook is  het is zwaar irritant en ik hoop dat het snel over is 😝

Nu aftellen tot ik weet paracetamol mag nemen en kan gaan slapen

Hopelijk voel je je vandaag weer wat beter!!

Lollypopje

Lollypopje

11-08-2022 om 09:30 Topicstarter

Toen de paracetamol werkte voelde ik me gister wel beter, alleen veranderen mijn benen toen van slap naar rusteloos 😂
Nu ook weer rusteloze benen en rare zenuwgevoel in mijn armen, maar nog niet slap. Dus even afwachten.

Wel wat moe nu weer, maar net koffie met cafeïne en nu viel me op dat mijn stresslevel echt meteen steeg, dus daar zal het wel door komen. Dus ik denk dat ik met en zonder cafeïne maar ga afwisselen, afhankelijk van hoe mijn darmen gaan.

Maar echt pffff steeds als ik denk dat mijn bingokaart vol is krijg ik weer allerlei andere lollige dingen. Kan ik niet gewoon BINGO roepen en mijn prijs incasseren?

Lollypopje

Lollypopje

11-08-2022 om 12:03 Topicstarter

ondanks paracetamol net tijdens de afwas weer helrmaal slap en misselijk. Ii denk dat ik inmiddels wel kan concluderen dat het een irritant sluipend virus is dat niet doorzet, maar in plaats daarvan langzaam elke dag een beetje erger wordt.
Dat kon ik ook echt gebruiken 😒😜

Hoop dat het snel over is, of gewoon doorzet en daarna snel klaar is. Niet dit halfslachtige 

Toch maar een ander bandje besteld. Als ik mijn horloge nu omdoe dan krijg ik nu al binnen een paar minuten een reactie, zelfs al heb ik hem een paar dagen niet om gehad. 
Ik ga straks de Playmobil eens uitzoeken. De kids spelen er niet meer mee. Ik had het eerder al eens als volledige bak op MP staan maar dat liep niet. 

Lollypopje

Lollypopje

11-08-2022 om 12:32 Topicstarter

Wat balen zeg SuzyQ, hopelijk is het over als je een nieuw bantje hebt

hopelijk is het snel over Lolly!!

Lollypopje

Lollypopje

11-08-2022 om 14:53 Topicstarter

stokstaart schreef op 11-08-2022 om 14:39:

hopelijk is het snel over Lolly!!

Dat hoop ik ook. En als ik dan ook nog tot de groep behoor die op miraculeuze wijze na een virus opeens sprongen gaat maken ben ik helemaal blij

ik duim me helemaal suf voor je!!!!

Lollypopje

Lollypopje

11-08-2022 om 17:26 Topicstarter

stokstaart schreef op 11-08-2022 om 17:23:

ik duim me helemaal suf voor je!!!!

Dankje 😊

Ik vind dat ik wel een miraculeus herstel heb verdient 😁

meer dan een miraculeus herstel!   Ik zou je dat serieus onwijs gunnen!

Ik heb al dagen een knallende hoofdpijn en hoge stresslevels (gek genoeg ben ik niet vermoeider dan normaal). Ik zit aan de BB dat ik in de nacht ook heel hoog zit. De acupunctuur heeft wel gezorgd dat het erge bonzen van mijn hart wat minder is maar verder heb ik er niks van gemerkt. 

Vanochtend eens nagedacht wat invloed heeft op stresslevels voor mij, wat ik gemerkt heb sinds ik dat horloge heb.
Als ik een dag vast (ik doe IF) kom ik wel in de rust, dalen mijn stresslevels. Als ik suiker of koolhydraten eet stijgen ze naar de 90 de rest van de avond.
Ook maar eens nagedacht wat er veranderd is behalve meer werken. Ik ben ook veel meer koolhydraten en suiker gaan eten de laatste weken.

Dus maar eens een weekplanning voor het eten gemaakt met veel eiwit, weinig koolhydraten en uber gezond. In de hoop dat mijn hoofdpijn vertrekt evenals de enorme stress en stressnachten.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.