Digital Digital

Digital

Animal Crossing

Zijn er hier mensen die ook animal crossing spelen en het leuk vinden om bij elkaar op bezoek te komen en spullen uit te wisselen?

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet meer zo vaak speel. Ik had het vroeger op de game cube en was toen echt verslaafd eraan. Nu op de switch heb ik het wel een hele tijd fanatiek gespeeld, maar heel eerlijk…het begint een beetje te vervelen. Ik heb weinig uitdaging meer. De enige insecten en vissen die ik nog moet vangen, zijn er ‘s nachts en daar heb ik geen zin in. En mijn hele eiland weer overhoop gooien zie ik ook niet echt zitten. Weet niet of je wat hebt aan mijn friend code. Volgens mij moet ik dan zelf ook aan het spelen zijn om mijn eiland te bezoeken toch?
Dochter heeft laatst Tomodachi aangeschaft en moet zeggen dat ik dat wat uitdagender vind 😁 die is echt hilarisch 🤣

ik heb het ook al lang niet meer gespeeld. De uitdaging was er idd af. Zal mijn eiland dit weekend weer eens gaan bezoeken en onkruidvrij maken. Misschien daarna eens op bezoek? 

Oh leuk ik speel sinds een tijdje ook weer. Beetje afleiding. 
Ik weet eigenlijk alleen niet meer hoe t werkt om bij elkaar op bezoek te gaan? 

BlairW schreef op 12-06-2026 om 07:40:

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet meer zo vaak speel. Ik had het vroeger op de game cube en was toen echt verslaafd eraan. Nu op de switch heb ik het wel een hele tijd fanatiek gespeeld, maar heel eerlijk…het begint een beetje te vervelen. Ik heb weinig uitdaging meer. De enige insecten en vissen die ik nog moet vangen, zijn er ‘s nachts en daar heb ik geen zin in. En mijn hele eiland weer overhoop gooien zie ik ook niet echt zitten. Weet niet of je wat hebt aan mijn friend code. Volgens mij moet ik dan zelf ook aan het spelen zijn om mijn eiland te bezoeken toch?
Dochter heeft laatst Tomodachi aangeschaft en moet zeggen dat ik dat wat uitdagender vind 😁 die is echt hilarisch 🤣

Je kan de tijd van je Switch gewoon aanpassen, dan kan je die beesten vangen wanneer je wil.

Ciska78

Ciska78

12-06-2026 om 13:28 Topicstarter

duizel schreef op 12-06-2026 om 08:37:

ik heb het ook al lang niet meer gespeeld. De uitdaging was er idd af. Zal mijn eiland dit weekend weer eens gaan bezoeken en onkruidvrij maken. Misschien daarna eens op bezoek?

Ja leuk 😃

Ciska78

Ciska78

12-06-2026 om 13:28 Topicstarter

Brachiosaurus schreef op 12-06-2026 om 12:36:

Oh leuk ik speel sinds een tijdje ook weer. Beetje afleiding.
Ik weet eigenlijk alleen niet meer hoe t werkt om bij elkaar op bezoek te gaan?

Ik ook niet, zal dat straks eens uitzoeken

Rockstar schreef op 12-06-2026 om 12:43:

[..]

Je kan de tijd van je Switch gewoon aanpassen, dan kan je die beesten vangen wanneer je wil.

Weet ik, maar dat vind ik ook weer gedoe dus doe ik nooit meer. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.