Digital Digital

Digital

Gmail op taptop

Hallo,

Ik heb een beetje een "raar" probleem, ik gebruik meestal Outlook (Hotmail) voor mijn mails, maar heb ook een Gmail account, nu is het probleem het volgende, ik kan wel gmail openen op mijn telefoon maar niet op mijn laptop! Heb echt van alles geprobeerd, van het veranderen van wachtwoord tot het proberen installeren van de app, hebben jullie enig idee? 

En als je naar Google gaat, rechtsboven op de 9 puntjes klikt en daar Gmail kiest?
Het klinkt namelijk alsof je al gewoon bent ingelogd... Google en Gmail hoef je niet apart van elkaar in te loggen. 

Muurbloem1985

Muurbloem1985

27-08-2026 om 18:21 Topicstarter

Tijgeroog schreef op 27-08-2026 om 18:20:

En als je naar Google gaat, rechtsboven op de 9 puntjes klikt en daar Gmail kiest?
Het klinkt namelijk alsof je al gewoon bent ingelogd... Google en Gmail hoef je niet apart van elkaar in te loggen.

Yep ook al geprobeerd

Heb je al een andere webbrowser geprobeerd?

Ben je op je laptop nog ingelogd met je oude wachtwoord? Als dat zo is en je uitlogt uit Google, en dan weer inlogt met je nieuwe wachtwoord, lukt het dan?

Je hebt Outlook op de laptop?

Dan kun je toch je gmailaccount daaraan toevoegen?

Ik heb wel 5 verschillende accounts in Outlook

Muurbloem1985

Muurbloem1985

27-08-2026 om 22:18 Topicstarter

Marie111 schreef op 27-08-2026 om 21:41:

Je hebt Outlook op de laptop?

Dan kun je toch je gmailaccount daaraan toevoegen?

Ik heb wel 5 verschillende accounts in Outlook

Ja heb ik ook geprobeerd echt ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg mijn mail niet open zoals op mijn telefoon, ik heb een andere browser ook geprobeerd.

Muurbloem1985

Muurbloem1985

27-08-2026 om 22:19 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 27-08-2026 om 19:42:

Ben je op je laptop nog ingelogd met je oude wachtwoord? Als dat zo is en je uitlogt uit Google, en dan weer inlogt met je nieuwe wachtwoord, lukt het dan?

Nee helaas ook niet misschien dat ik het morgen weer ga proberen.

Ben je op google wel ingelogd met je je goede emailadres, je gmail dus en niet je hotmail?

Misschien kan je eens stap voor stap beschrijven wat je op je scherm ziet (de exacte tekst / melding kopiëren) & doet? Het is voor mij nu volstrekt onduidelijk op welk punt van het inloggen het niet lukt en welke reden Google daardoor geeft.

masatu schreef op 28-08-2026 om 07:59:

Misschien kan je eens stap voor stap beschrijven wat je op je scherm ziet (de exacte tekst / melding kopiëren) & doet? Het is voor mij nu volstrekt onduidelijk op welk punt van het inloggen het niet lukt en welke reden Google daardoor geeft.

Ja, dat lijkt mij een goed idee.

Even een rampscenario: is je account gehackt, hebben ze het wachtwoord veranderd en werkt je wachtwoord daarom niet meer? Heb je tweestapsverificatie?

https://haveibeenpwned.com/ Op deze site kun je je e-mail adres invullen en checken of je gegevens ooit zijn buitgemaakt bij een hack.

madee schreef op 28-08-2026 om 18:56:

Even een rampscenario: is je account gehackt, hebben ze het wachtwoord veranderd en werkt je wachtwoord daarom niet meer? Heb je tweestapsverificatie?

https://haveibeenpwned.com/ Op deze site kun je je e-mail adres invullen en checken of je gegevens ooit zijn buitgemaakt bij een hack.

Ze kan toch gewoon op haar telefoon bij haar mail? 

Daglichtlamp schreef op 28-08-2026 om 20:14:

[..]

Ze kan toch gewoon op haar telefoon bij haar mail?

Maar die heb je toch (ik althans wel) als app standaard in je startscherm staan, ingelogd en wel? Op een laptop moet ik ook altijd inloggen, op de telefoon nooit.

madee schreef op 28-08-2026 om 21:25:

[..]

Maar die heb je toch (ik althans wel) als app standaard in je startscherm staan, ingelogd en wel? Op een laptop moet ik ook altijd inloggen, op de telefoon nooit.

Ze schreef al eerder dat ze wachtwoord al had aangepast, dus opnieuw inloggen op telefoon ging dus gewoon. 

Is het nog gelukt Muurbloem?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.